استاندار همدان گفت: از ساخت نیروگاه و سرمایه‌گذاران مولد‌های برق کوچک در استان پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با اشاره به کمبود نیروی برق در بخش تولید گفت: از احداث و راه اندازی نیروگاه‌های chp در استان و سرمایه‌گذاران مولد‌های برق کوچک پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

او در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در استان همدان با کسری برق ناشی از خشکسالی و کمبود آب در نیروگاه‌های آبی مواجه هستیم که در این شرایط احداث نیروگاه‌های chp بهترین راهکار از نظر کارشناسان است.

استاندار همدان از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان خواست برای تامین نیروی برق مورد نیاز واحد خود نیروگاه‌های کوچک از نوع chp احداث کنند تا از فشار شبکه برق کشور کاسته شود.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: این نوع از نیروگاه‌ها گاز شهری مصرف کرده و نیروی الکتریکی تولید می‌کنند که عاری از آلودگی‌های زیست محیطی است.

او همچنین به ظرفیت استان درخصوص تولید بخاری‌های هرمتیک هوشمند اشاره کرد و گفت: تمام مدارس شهری و روستایی بدون بخاری به این نوع سیستم گرمایشی مجهز شوند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مطالبات و خواسته‌های تولیدکنندگان استان را پیگیری می‌کنیم تصریح کرد: از این واحد صنعتی که با تولید محصول بهینه، مصرف گاز و برق را به یک سوم کاهش داده و از خطرات وسایل گازسوز برای دانش آموزان می‌کاهد، حمایت می‌کنیم.

قاسمی فرزاد بیان کرد: در شرایط سخت تحریم نگاه مانع زدایی و حمایتی داریم تا صنعتگران و تولیدکنندگان بدون دغدغه به تولید خود ادامه بدهند.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.