قلی زاده: بازیکن برزیلی تیم فوتسال مس سونگون سر زمان و مکان مشخص به ایران نیامد

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم درباره آخرین وضعیت شکایت این تیم از بازیکن برزیلی مس سونگون توضیحاتی را بیان کرد.

رسول قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت شکایت این تیم از مس سونگون اظهار داشت: کمیته انضباطی هنوز رایی صادر نکرده است. متاسفانه چند روز پیش محمدرضا کافی مدیرعامل مس سونگون مصاحبه‌ای انجام داد و در آنجا گفت که بنده به مجموعه فوتسال و کمیته انضباطی توهین کرده ام. من نمی‌دانم این حرف‌ها برای چه گفته شده است. ما نسبت به بازیکن برزیلی مس سونگون شکایت نامه‌ای تنظیم کردیم و آن را به کمیته انضباطی فرستادیم. حالا اگر حق با ما باشد که رای را به ما می‌دهند و اگر هم نباشد که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

مدیرعامل مس سونگون دچار سوء تفاهم شده است

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم افزود: مدیرعامل مس سونگون دچار سوء تفاهم شده است، زیرا من نه قصد بی احترامی داشتم و نه می‌خواستم آن‌ها را اذیت کنم. ما وقتی شکایت نامه خودمان را به کمیته انضباطی فرستادیم مسئولان این کمیته پرونده ما را خوب نگاه نکرده و آن را رد کردند. دلیل آن هم این بود که ما ابتدا باید فیش واریزی شکایت را پرداخت می‌کردیم که اصلا اینطور نبود، زیرا ما همان لحظه فیش را پرداخت کرده بودیم.

نمی‌خواستیم با شکایت خاطر مسئولان مس سونگون را برنجیم

قلی زاده ادامه داد: در هر صورت کمیته انضباطی پرونده تیم ما را به کمیته استیناف ارجاع داده است و بعد از تایید مسئولان این کمیته پرونده بار دیگر به کمیته انضباطی باز خواهد گشت تا رای نهایی صادر شود. امیدوارم شکایت ما باعث رنجش خاطر آقایان در مس سونگون نشود، زیرا ما فقط می‌خواهیم به حقمان برسیم. اگر حق با ما باشد که به آن خواهیم رسید و اگر هم نبود ما از مجموعه بزرگ مس سونگون عذرخواهی می‌کنیم.

بازیکن برزیلی مس سونگون سر زمان و مکان مشخص به ایران نیامده است

مدیرعامل تیم فردوس قم درباره صحبت‌های یکی از مسئولان باشگاه مس سونگون که گفته بود داسیلوا بازیکن برزیلی کاملا قانونی به این تیم آمده است بیان داشت: هیچ اشکالی ندارد، اگر آقایان از بابت این موضوع مطمئن هستند جای نگرانی ندارد. تنها حرف من این است که داسیلوا بازیکن خارجی مس سونگون سر زمان و مکان مشخص به لیگ برتر ایران نیامده است. با توجه به اینکه این بازیکن در لیگ دسته ۲ برزیل مشغول به بازی بوده است از تیم خود جدا شده و به مس آمد.

امیدوارم در پرونده بازیکن برزیلی مس حق به حقدار برسد

قلی زاده گفت: داسیلوا باید ابتدا صبر می‌کرد یا لیگ برزیل تمام می‌شد یا نیم فصل ما شروع می‌شد و بعد از آن می‌توانست در مس بازی کند. این در حالی است که او در هفته سوم لیگ دسته دوم برزیل بازی کرده است. داسیلوا نمی‌توانست به عنوان بازیکن سهمیه آزاد جا بجا شود. کجای این حرف من بی احترامی است؟ آیا من با این حرف‌ها کسی را زیر سوال بردم؟ به هر حال ما تمام مدارک خودمان را به کمیته انضباطی ارسال کردیم و امیدوارم حق به حقدار برسد.

داور در بازی با شهروند بیخودی ایثاری را اخراج کرد

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم درباره حواشی به وجود آمده در بازی با شهروند ساری در هفته چهاردهم لیگ برتر که باعث شد روح الله ایثاری کاپیتان این تیم اخراج شود بیان کرد: روح الله ایثاری ۸ سال است که در تیم قم بازی می‌کند و در این مدت یک بار هم از زمین بازی اخراج نشده است. جالب است او در این ۸ سال طوری بازی کرده است که حتی تعداد کارت زرد‌های او هم باعث نشده است از دیدار بعدی محروم شود. متاسفانه در بازی با شهروند داور او را از روی نیمکت اخراج کرد و دلیل او هم این بود که ایثاری به خاطر اعتراض شدید اخرج شد. این در حالی است که او اصلا به کسی اعتراض نکرد. به همین دلیل پزشک تیم از اخراج ایثاری جا خورد و به سمت داور رفت که باعث به وجود آمدن حاشیه‌های زیادی شد.


بیشتر بخوانید


هیچ موقع حرکت پزشک تیم را تایید نمی‌کنم

قلی زاده تصریح کرد: به هر حال اتفاقی بود که افتاد و پزشک تیم به همراه ایثاری از بازی اخراج شدند. امیدوارم تصمیمی که داور در آن بازی گرفت درست باشد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه به هیچ عنوان حرکت فرجاد پزشک تیم را تایید نمی‌کنم و قطعا باشگاه بابت رفتارش با او برخورد خواهد کرد.

حیف است شهروند ساری از بین برود

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم درباره نتایج این تیم تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر از زمانی که زرخانلی به تیم اضافه شده است نتایج خوبی در لیگ گرفتیم. زرخانلی مربی بسیار توانمندی است و اینکه تیم نتایج خوبی گرفته است به خاطر زحمت تک تک بازیکنان و مخصوصا مدیریت زرخانلی در کادر فنی بوده است. امیدوارم تیم شهروند ساری هم به روز‌های خوب خود برگردد و حیف است این تیم از بین برود. شهروندی‌ها با تمام نیرو جلوی ما ظاهر شدند و می‌خواستند هر طوری شده در برابر ما نتیجه بگیرند که فکر می‌کنم به خواسته خود رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار