سرپرست باشگاه پاس همدان گفت:انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه بستگی به نظر هیات امنا دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صادق چیت سازیان سرپرست باشگاه فوتبال پاس همدان گفت: انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه بستگی به نظر هیات امنا دارد و بررسی‌های لازم در حال انجام است.

او  اظهار داشت: ساختار باشگاه داری پاس در حال شکل گیری است تا بتوانیم به لحاظ مدیریتی، مالی، اجرایی و فنی به بهترین شکل ممکن پاس را اداره کنیم.

 سرپرست باشگاه فوتبال پاس همدان اضافه کرد: ساختار مدیریتی و فنی تیم در حال پیشرفت است و باید این روند را با کمک مسئولان دلسوز کشوری و استانی، هواداران متعصب و خوب تیم و برنامه ریزی منسجم تقویت کنیم.

چیت سازیان گفت: مدیرعامل هنوز انتخاب نشده است و در حال بررسی شرایط هستیم تا فردی اصلح و توانمند را انتخاب کنیم.

او یادآور شد: گزینه‌هایی برای مدیرعاملی باشگاه مطرح هستند و می‌خواهیم تیم بدون دغدغه ملی و مدیریتی در ادامه مسابقات حاضر شود.

 سرپرست باشگاه فوتبال پاس همدان با اشاره به پیروزی‌های اخیر تیم پاس در لیگ ۲ کشور گفت: تازه شروع کار است و نمی‌توانم با این ۲ برد اخیر شرایط را خوب بدانیم هر چند به لحاظ پرداختی مالی به اعضای تیم اقدام شده و روحیه مضاعف را در بین آن‌ها برای تداوم این موفقیت ایجاد کرده‌ایم.

او افزود: هیات امنای باشگاه در تلاش است تا نظام مالی منسجم در تیم شکل بگیرد تا بخش بیشتر مشکلات باشگاه که همان بدهی‌ها و پرداختی‌ها است، برطرف شود.

تیم پاس همدان در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

پاسی‌ها در ۲ هفته اخیر با کسب ۲ پیروزی توانستند به صورت موقت از قعر جدول مسابقات این گروه فاصله بگیرند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار