قدسی پور گفت: از بین ۱۲۰۰ شرکت کننده دانشجوی قرآن و عترت دانشگاه امیر کبیر ۱۲۰ دانشجو به مرحله‌های بعد راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اختتامیه سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و سید حسن قدسی پور رئیس دانشگاه امیر کبیر برگزار شد.

قدسی پور گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتخارات علمی زیادی دارد و رتبه اول را در این حوزه به خود اختصاص داده، همچنین ۳۱۲ شرکت فناور در پارک علمی و فناوری این دانشگاه مسقر است که تمامی این موفقیت‌ها را مدیون کتاب الهی هستیم.

او افزود: دانشگاه امیر کبیر تلاش دارد حوزه قرآن و عترت را در این دانشگاه به خوبی پیش ببرد. دانشگاه امیر کبیر حوزه قرآن و عترت را از اردیبهشت ۱۴۰۰ به طور رسمی آغاز کرده است که امروز، روز اختتامیه این حوزه است.

ملا داوودی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه امیر کبیر و دبیر سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در ادامه اختتامیه حوزه قرآن و عترت دانشگاه امیر کبیر گفت: از بین ۱۲۰۰ شرکت کننده دانشجوی قرآن و عترت دانشگاه امیر کبیر ۱۲۰ دانشجو به مرحله‌های بعد راه پیدا خواهند کرد.

او افزود: آزمون اختتامیه قرآن و عترت در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان به مسابقات بین المللی قرآن و عترت معرفی می‌شوند.

کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: قرآن و عترت اقتدار و پویایی انقلاب است. ۹ دی نقطه عطف و بیعت مجدد با امامت و ولایت است. قرآن از روز نزول و تا پایان قیامت اعجاز مانده و خواهد ماند.

او افزود: هیچ شاعر و نویسنده‌ای نیست که متنی روان و هماهنگ داشته باشد، اما قرآن با جزئیات و با اطلاعات تمام و کمال به مردم علم می‌آموزد. قرآن بخصوص در حوزه فرهنگ، تربیت و اخلاق مطالبی ارائه کرده که هیچ کس در هیچ جای دنیا نمی‌تواند مانند آن را ارائه کند.

 صدیقی ادامه داد: قرآن کتاب هدایت، تربیت، لوح انسان کامل، جدول زندگی بشر، سبک تفکر، سبک زنگی در مرحله اجرایی، جهان نما و هم روش و مسیر انسانیت است و می‌توان در آن دید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار