کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان از فردا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود سامانه ناپایدار از فردا افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید موقت و بارش پراکنده برف و باران در جنوب و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اوایل هفته آینده بر روی استان فعال خواهد بود، گفت: بارش‌های متناوب در سطح استان به‌ویژه در جنوب و تا حدی غرب ادامه می‌یابد و روز یکشنبه بارش‌ها در سطح استان تقویت خواهد شد و بارندگی را د سراسر استان انتظار داریم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: مه‌آلودگی، کاهش دید و احتمال رعدوبرق و تگرگ و در زمان شدت بارش‌ها احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد به‌ویژه در محور‌های مواصلاتی جنوب استان نیز پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان با بیان اینکه سکون جوی تا شامگاه امروز در استان ادامه دارد، گفت: انباشت آلاینده‌های جوی را همچنان در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تاسه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار