روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر، در اطلاعیه‌ای درباره وقوع سیلاب و ضرورت رعایت اصول ایمنی هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی از چهارشنبه ۸ دی تا پایان فعالیت سامانه بارشی، از هم‌‎استانی‌ها و مسافران می‌خواهیم برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و استقرار در حریم رودخانه‌ها، مسیل ها، آبنما‌ها و رفتن به ارتفاعات و رفت و آمد‌های غیرضروری خودداری کنند.

در این اطلاعیه به کشاورزان و باغ‌داران توصیه شده است ضمن رعایت اصول حفاظت از مزارع پیش از سیلاب، در زمان تردد در محدوده کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی، احتیاط کنند.

شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر اعلام کرد: با توجه به ورود جریان‌های سیلابی به استان از استان‌های همجوار، کشاورزان، دامداران و عشایر  از تجمع یا بیتوته کردن در محدوده تمام ابنیه آبی، دهانه پل‌ها، سرریز‌ها و سایر سازه‌های آبی استان پرهیز کنند.

این شرکت از ساکنان مجاور تاسیسات آبی درخواست کرد در زمان وقوع سیلاب به دلیل احتمال غرق شدگی، آب بردگی یا ریزش جداره‌ها از تجمع در محل وقوع سیلاب برای عکاسی خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.