عنایتی: می‌خواهیم کار‌های بزرگی در لیگ برتر فوتبال انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد دیدار با فجر سپاسی شیراز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با فجر سپاسی شیراز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: فردا با تیمی بازی داریم که فوق العاده با شخصیت و ریشه دار است. فجر سپاسی هواداران فراوانی در شیراز دارد و بازی مهمی می‌تواند برای ما باشد. تمام تمرکزمان را گذاشته ایم که بتوانیم با یک شرایط خوب وارد زمین مسابقه شویم. تلاش می‌کنیم که موفق شویم و مطمئن هستم که بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند کار‌های بزرگی در لیگ انجام دهند.

او ادامه داد: بعد از بازی با تراکتور کمی استراحت کردیم. چند بازیکن مصدوممان به این بازی نمی‌رسند، اما تلاش می‌کنیم که در پایان، بازی قابل قبولی انجام دهیم و شرایط را به نفع خودمان رقم بزنیم. امیدوارم هر ۲ تیم فوتبال سالم بازی کنند و در پایان تیم ما موفق بیرون بیاید و روز خوبی برای بازیکنانم باشد.

عنایتی تصریح کرد: اطلاعات زیادی از حریف ندارم که در موردش صحبت کنم. در مورد تیم خودم این را می‌توانم بگویم که شرایط خوب و نرمالی داریم. بدنسازی خوبی داشتیم و بازیکنانم را به خوبی ریکاوری کرده ام. می‌خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم؛ این چیزی است که من دنبالش هستم.

عنایتی در مورد اهداف تیمش گفت: از روز نخست به مسئولین تیم قول ماندن در لیگ برتر را داده ام. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و نتایج خوبمان ادامه دار باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار