خیرین در تامین سلامت مردم با مجموعه سلامت سهیم هستند

مهمترین اولویت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تامین سلامتی مردم است و خیران در تحقق این اولویت سهیم هستند.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید وحید حسینی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در جمع اعضای هیات امنای بیمارستان‌های رسول اعظم (ص) و مرحوم حاج محمداسماعیل امتیاز، با اشاره به مشارکت گسترده نیک اندیشان سلامت فارس با مجموعه بهداشت و درمان استان گفت: خیرین در تامین سلامت مردم با مجموعه سلامت سهیم هستند.

او، بر تلاش برای جلب مشارکت نیکوکاران و ارتقای روند خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: مهمترین اولویت مسئولان دانشگاه، تامین سلامتی مردم است و خیرین نیز با اقداماتی که انجام می‌دهند، در تحقق این اولویت سهیم هستند.

حسینی با قدردانی از اقدامات ارزشمند مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: اولویت مسئولان دانشگاه، به ثمر رسیدن اقدامات خیرخواهانه نیک اندیشان عرصه سلامت و تلاش برای حفظ منابع و اقدامات موثر در ارایه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعان است.

در ادامه این نشست، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز با ارایه گزارشی از عملکرد دو دهه این مجمع گفت: هم اکنون مهمترین اولویت مجمع خیرین تامین سلامت فارس، پیگیری و به سرانجام رساندن پروژه‌های مشترک بین مجمع خیرین تامین سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز است.

علی اکبر رامجردی حضور آیت الله دستغیب را به عنوان عضو این هیات امنا، بسیار ارزشمند دانست و افزود: عضویت آیت الله دستغیب سبب تقویت اعتماد مردم به این مجمع شده است.

او از اعلام آمادگی خیرین فارس در تکمیل پروژه‌ها و ساخت بیمارستان خبر داد و از اعضای هیات امنای بیمارستان‌های حضرت رسول اعظم (ص) و مرحوم حاج «محمد اسماعیل امتیاز» به پاس تلاش برای به ثمر رساندن این اقدامات نیک قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار