سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص دیدار با هوادار تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با تیم فوتبال هوادار تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: بارندگی باعث شد هر ۲ تیم کار سختی را در پیش داشته باشند. بازی جنگنده و سختی بود و ۶۰ تا ۷۰ درصد بازی روی هوا بود. قصد داشتیم در نیمه نخست فشار تیم فوتبال هوادار را بگیریم. در نیمه دوم هم سیستم خود را تغییر ندادیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

او گفت: در نیمه اول تحت فشار و استرس بودیم، اما در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. دنبال کسب تساوی نبودیم، شاید این تساوی برای هواداری‌ها خوب باشد، اما بارندگی کار ما را برای رسیدن به گل سخت کرد. در یک قدمی کسب ۳ امتیاز بودیم، اما نشد. از تلاشی که بازیکنان تیم فجر انجام دادند، تشکر می‌کنم.

او افزود: در پست‌های غیر تخصصی از بازیکنان استفاده می‌کنم. به دلیل سلامتی فرزان جرات نکردم او را بازی دهم. اگر مربی بی انصافی بودم او را به مدت ۷۰ دقیقه وارد زمین می‌کردم، اما ترسیدم. در دیدار گذشته به یک بازیکن ۲۱ ساله بازی دادم، اما نمی‌توانم سر او را ببرم که حتما برای ما گل بزند. ما ۱۴ بازیکن از تیم امید به تیم فجر ملحق کرده ایم. تیم فجر همیشه به این شکل بوده و هر مربی و مدیری آمده و رفته همین روال بوده است. باید صبر کنیم تا همه چیز خوب شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار