شبکه آبادان میهمان خانه ها از روز بصیرت تا شهادت سردار سلیمانی

همزمان با دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، صدا و سیمای آبادان با ویژه برنامه‌هایی این مناسبت‌ها را گرامی می‌دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، روابط عمومی رسانه ملی اعلام کرد: "حماسه بصیرت" و "مرد میدان" عنوان ویژه برنامه‌های زنده و اصلی سیمای آبادان است که از شامگاه ۹ دی آغاز و تا ۱۳ دی همزمان با دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی ادامه دارد.

همچنین برنامه‌های "نسیم بهمنشیر"، "خونه آفتابی"، "در شهر"، "روشنا" و "بازتاب" با دعوت از مهمانان ویژه و تولید بخش‌های متناسب برای گروه‌های سنی مختلف پخش می‌شود.

فیلم‌های "مسیر روشن" و مستند‌های "به نام مردم به کام ملت"، "عبرت" و "بزرگترین بدرقه جهان" نیز از جمله فیلم‌های سینمایی است که قرار است به این مناسبت روی آنتن شبکه آبادان برود.

برنامه زنده ۶۰ دقیقه‌ای "میثاق با ولایت"، برنامه زنده و مشترک شبکه‌های استانی به نام "مسیر آسمانی"، برنامه زنده عصرگاهی "قهرمان" ، مستند‌های رادیویی" سیلاب غیرت"، "باز باران"، "سلام سردار"، "اسطوره" و تولید بسته خلاقانه گفتگو و پرسش و پاسخ نمادین با سردار سلیمانی با عنوان "در محضر حبیب" از ویژه‌های رادیو آبادان در این ایام هستند.

فضای مجازی صداوسیمای آبادان نیز با تولید ۲ نماهنگ، ۱۰ قسمت استوری، مستند ۴ دقیقه‌ای "سردار روستا"، مستند ۳ دقیقه‌ای " قهرمان واقعی"، نماهنگ "قول مردونه"، جمع آوری و توزیع تصاویر مردمی در قالب پویش "به نیت حاج قاسم" و تولید ۳ پادکست رادیویی این ایام را گرامی خواهد داشت.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.