در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۵۵۷ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۳۵۳ واحدی متوقف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (هشتم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۲۳۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس یک هزار واحد دیگر نیز افت کرد و با اُفت ۲ هزار و ۵۵۷ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۳۵۳ واحدی متوقف شد.


بیشتر بخوانید


اُفت ۲ هزار و ۵۵۳ واحدی شاخص کل بورس

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فارس» و «وبملت» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خودرو» و «خپارس» سه نماد پر تراکنش بودند.
اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص هم وزن نیز با رشد ۷۳۹ واحدی بر روی پله ۳۶۸ هزار و ۹۹ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۳۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان رسید.

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص فرابورس هم با رشد ۶ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۸۳۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۶۷۷ هزار و ۷۷۰ میلیون سهم به ارزش ۵۷۳ میلیارد تومان رسید.

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های وبملت، وامید و حکشتی به ترتیب با ۶۴۵.۷۴، ۴۸۳.۹۵ و ۳۰۶.۶۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های فولاد، فارس و فملی به ترتیب با ۱۰۲۳.۴۹، ۹۳۰.۹۲ و ۴۹۹.۰۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های بپاس، فرابورس و غصینو به ترتیب با ۲۲.۷۹، ۵.۲ و ۴.۸۷ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های صبا، شجم و شگویا به ترتیب با ۶.۷۸، ۴.۵۳ و ۳.۹۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۲۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «چند رشته ای» و «بانکها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های قپیرا، غگرجی و دفرا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فنورد، کسرام و سیمرغ بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های قچار، گدنا و قاسم بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت حآفرین، زشریف و فتوسا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، پارند و کمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسخوز، وسرضوی و وسخراج در بورس ایران داشتند.

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و سپیدما  بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، سدبیر و اراد ۴۳ در بورس ایران داشتند.

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های صایپا ۴۰۹۲، شستا و کارین بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خپارس، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس
همچنین اراد ۵۰۴، افاد ۵۳۴ و اراد ۳۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های حآفرین، ثبات و ثبات ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.اُفت 2 هزار واحدی شاخص کل بورسانتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
بازاری که در آن ۸۰ درصد سهم ها منفی است ، شاخص فقط ۲۰۰۰ منفی
بعد با سبز کردن یک جهارم بازار شاخص 30 هزار مثبت
به سهامداری که 2 سال پای بورس موند و سهامداری کرد
آخرین اخبار