رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم والیبال بانوان مهاباد سومین شکست خود را در لیگ یک کشور متحمل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم والیبال استعداد‌های درخشان مهاباد در سومین دیدار از مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم "نفت امیدیه" هم مغلوب شد.

مصطفی پور گفت: در روز پایانی دور نخست رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور در گروه "و" که به صورت متمرکز به میزبانی مشهد برگزار شد، تیم استعداد‌های درخشان مهاباد با نتیجه سه بر یک مقابل نفت امیدیه شکست خورد.

وی گفت: تیم والیبال بانوان مهاباد در دیدار‌های اول و دوم مقابل تیم‌های نام آوران قائمشهر و سورن خراسان به ترتیب با نتایج سه بر صفر و سه بر یک مغلوب شده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: برنامه دور برگشت این رقابت‌ها بزودی اعلام خواهد شد و مهاباد نیز درخواست خود را برای میزبانی به فدراسیون ارایه کرده است.

مصطفی پور گفت: "مریم خلیلی"، "سوما گلابی"، "پرستو بهجتی"، "سانا ابراهیمی"، "گزینگ ملا"، "هانیه کریمی"، "کژین شتاب"، "سیما فتحی"، "زینب اقدامی"، "نادیا کارزار"، "مهسا مدق" و "ستاره کمانی" ترکیب این تیم را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: "ساکار نوذری" و "شیما مظهری" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست، هدایت تیم را برعهده دارند.

استعداد‌های درخشان والیبال بانوان مهاباد در گروه "و" این رقابت‌ها با تیم‌های "نام آوران قایم شهر"، "سورن خراسان رضوی"، و "نفت امیدیه" همگروه شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.