حسنوند گفت: ملت ایران در ۹دی ماه با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولایت خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب کشیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ۹ دی مظهر نفوذناپذیری، تجلی مردم سالاری و تحقق اراده ملت در تعیین مناسبات سیاسی و جلوه‌ای حقیقی از بصیرت ملت انقلابی و عاشورایی ایران است که با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولایت خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب کشیدند.

او افزود: این حماسه بزرگ برگرفته از فرهنگ عاشورایی ملتی است که سید شهدای مقاومت سردار قاسم سلیمانی آن‌ها را ملت امام حسین (ع) خواند، ملتی که پرچم مقاومت، مبارزه با استکبار جهانی و استقلال را با انقلاب اسلامی برافراشته و در جهان خود را به عنوان الگوی ایستادگی و عزت معرفی نمود.

حسنوند اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب که با جنگ تحمیلی قادر به شکست ملت ایران نبودند قصد داشتند با فتنه انگیزی و استفاده از خائنین و افراد ساده لوح از داخل به کشور ضربه بزنند، اما مردم مسلمان و آزاده ایران با درک شرایط حساس کشور راه خود را در بحبوبه هیاهوی ضد انقلاب و بزرگنمایی آن از سوی رسانه­‌های خارجی پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاردند، تا بار دیگر هیمنه قدرت‌های اهریمنی در مقابل اراده ملت سرافراز ایران فروبریزد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تقارن سالروز حماسه ۹ دی و دهه بصیرت با سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه (س) فرصتی مغتنم است تا ملت با بصیرت ایران پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب و ایستادگی در دفاع از ولایت و اهل بیت (ع) را به جهانیان نشان دهند.

حسنوند افزود: در شرایطی که دشمنان انقلاب با رفتار مذبوحانه، تحریم‌های ظالمانه، ترور‌های ناجوانمردانه فرزندان انقلاب و شانتاز رسانه‌ای قصد دارند ملت ایران را از رسیدن به استقلال و پیشرفت باز دارند، رسالتی سنگین بر دوش فرزندان انقلاب است تا بر نقشه‌های آنان خط بطلانی بکشند و نشان دهند هیچ شرایط سخت، توطئه و شانتاژی قادر به شکست ملت امام حسین (ع) نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.