فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت:۳ نفر از عوامل حمله شب گذشته به یک کافی شاپ در شهرستان جوانرود دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ بهروز فخری فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود اظهار داشت: شب گذشته (چهارشنبه ۸ دی) پس از اطلاع پلیس جوانرود از حمله چند نفر به یک واحد صنفی در سه راهی آموزش و پرورش این شهر، تیم‌هایی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

اوافزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد چند نفر در حالی که مسلح به سلاح گرم و سرد بودند وارد یک کافی شاپ شده و علاوه بر بهم ریختن فضای مغازه و وارد آوردن خسارت، ۲ نفر را از ناحیه سر و گردن به صورت سطحی زخمی کرده اند.

سرهنگ فخری بیان داشت: این افراد پس از خروج از مغازه با تیراندازی هوایی در خیابان مجاور با سلاح‌های سردی که در اختیار داشته اند به دو دستگاه خودرو سواری خسارت زده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس جوانرود ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با دریافت این اطلاعات به سرعت وارد عمل شده و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند در عملیات‌هایی جداگانه ۳ عامل اصلی این حادثه را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او همچنین با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح گرم و ۵ قبضه سلاح سرد، از شناسایی دیگر عاملان حمله به کافی شاپ خبر داد و گفت: تحقیقات برای کشف انگیزه اصلی افراد مهاجم و دستگیری دیگر همدستان آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.