امام جمعه کوهبنان گفت:اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زبانزد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام مرتضی جعفری نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد ،گفت: اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زبانزد بود همواره برای گمنامی خودش مجاهدت می‌کرد تمام کارهایش رنگ و بوی خدایی داشت.

 او پس از دعوت همگان به تقوای الهی افزود: درآستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم یکی از اسباب رستگاری و رسیدن به بهشت شهادت در راه خداست.

او تاکید کرد: در حقیقت خریدار جان انسان‌های مومن و مجاهد فی سبیل الله خداوند هست که در قبال معامله بهشت را به شهیدان ارزانی می‌کند.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: حضرت زهرا (س) برای دفاع از حق و شکستن باطل و خط انحراف در راه خدا به شهادت رسید و جان عزیزیش را تقدیم کرد.

او اظهار داشت:سردار سلیمانی بیش از ۴۰ سال در راه خدا مجاهدت کرد با منافقین، اشرار، داعش و دشمنان مبارزه کرد و در نهایت به شهادت که آرزوی دیرینه اش بود رسید.

حجت الاسلام جعفری گفت: شهید سلیمانی همواره آرزوی شهادت داشت که در نهایت نتیجه کار خودش را دید و مزد خدمات و کارهایش را گرفت در حالی که بدست اشقی‌ترین، منفور‌ترین و پست‌ترین فرد زمان یعنی ترامپ به شهادت رسید.

او افزود: اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زبانزد بود همواره برای گمنامی خودش مجاهدت می‌کرد تمام کارهایش رنگ و بوی خدایی داشت.

امام جمعه کوهبنان گفت: سردار دل‌ها همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست، چون امر، ولی فقیه را امر خدا و امر حضرت، ولی عصر (عج) می‌دانست لذا در وصیت نامه اش از صدر تا ذیل سفارش به ولایت و رهبری دارد.

او تاکید کرد: جامعیت ابعاد، شجاعت به همراه درایت، انقلابی بودن به همراه همراهی با مردم، اخلاق مداری، تقوای الهی، وفاداری نسبت به ولایت و رهبری، وفاداری به شهدا، توسل به اهلبیت، تکریم خانواده معزز شهیدان، عشق و خدمت به مردم، استقامت فکری و عملی، عمل به تکلیف و. از ویژگی‌های بارز سردار دل‌ها هستند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: کسانی که دوست دارند در مکتب حاج قاسم قرار بگیرند باید از اسراف پرهیز کنند و در مصرف برق، گاز و آب مدیریت کنند.

حجت الاسلام جعفری اظهار کرد: در دوازدهم دی ماه آیت الله مصباح یزدی از علمای مجاهد و بزرگ به خداوند پیوست در حالی که ایشان جای علامه طباطبایی و علامه مطهری را پر کرده بود.

او افزود:تواضع و فروتنی دلدادگی به اهلبیت، توجه به خانواده، تربیت فرزندان عالم، فاضل و صالح، تکلیف گرایی، اخلاص کم نظیر، شاگرد پروری، یگانگی حرف و عمل، زاهد بودن، شجاعت و جسارت، ارادت تام به مقام معظم رهبری، پشتیبانی از انقلاب و ولایت از ویژگی‌های آیت الله مصباح هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نمازجمعه ، اخلاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار