صفری گفت: در جریان سفر ریاست جمهوری به استان زنجان ۲ هزار و ۳۸۲ نامه مددجویی وغیر مددجویی از طریق سامانه ۱۱۱ استانداری، به این نهاد ارسال شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فرآیند رسیدگی به نامه‌های مردمی واصله به این نهاد در سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان زنجان خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۸۲ فقره نامه از طریق سامانه ۱۱۱ استانداری به کمیته امداد ارسال شده که فرآیند رسیدگی به این درخواست‌ها آغاز شده است.


او به مکانیزم رسیدگی به درخواست ها‌ی مردمی اشاره کرد و افزود: به طور کلی کمیته امداد موظف است که به تمامی تقاضا‌های مردمی و نامه‌های واصله در جریان سفر به دقت رسیدگی کرده  و به افراد مستحق دریافت کمک، خدمت ارائه کند و افرادی که با بررسی مددکاران خانواده و کارشناسان این نهاد نیازمندی آن ها مورد تایید قرار نگیرد ضمن اطلاع رسانی به نامبردگان درخواستشان از طریق سامانه ۱۱۱ ارجاع داده می‌شود تا مشکلات خودرا از طریق مبادی ذیربط پیگیری کنند.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از استقرار میز خدمت همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ آبان ماه خبر داد و گفت: با اطلاع رسانی انجام گرفته تعداد ۱۲۰ نفر از مددجویان و سایر نیازمندان با مراجعه حضوری و دیدار چهره به چهره با نماینده ریاست جمهوری درخواست‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند.


صفری در ادامه بابیان اینکه اصلی‌ترین شاخص برای ارائه خدمت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، تائید نیازمندی این افراد است، افزود: به‌منظور ارزیابی استحقاق متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد و ارائه خدمات به افراد واجد شرایط کلیه درخواست‌های واصله از طریق مددکاران خانواده و کارشناسان مربوطه با سرعت انجام‌شده و حداکثر تا یک ماه آینده نتیجه اقدامات ضمن ثبت در سامانه ۱۱۱ به متقاضی نیز اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.