رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از مردم ولایی این استان برای حضور پرشور در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، از برگزاری اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان شهید آن‌ها تحت عنوان اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها، ساعت ۱۵ روز دوشنبه (۱۳ دی ماه) در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خواهد بود.

با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این اجتماع بزرگ، شاهد حضور پرشور مردم ولایی کرمانشاه در این اجتماع بزرگ به یاد سردار دل‌ها باشیم.

در جای جای این استان در حسینیه ها، تکایا، فرهنگسرا‌ها و دیگر اماکن شاهد برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حاج قاسم هستیم.

پیش بینی می‌شود شاهد برگزاری بیش از ۱۶۰ ویژه برنامه مردمی در سطح استان به یاد حاج قاسم در دومین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام باشیم.

حاج قاسم به عنوان چهره‌ای جهانی است حاج قاسم فقط مختص کشور ما نیست و مردم در نقاط مختلف دنیا به ایشان ارادت داشته و مکتب سلیمانی امروز در سراسر دنیا به عنوان الگویی برای معرفت، بصیرت و ولایتمداری در حال ترویج است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.