معافیت مالیاتی در کاغذکنان فرصتی برای سرمایه گذاری

فرماندار ویژه میانه گفت: معافیت مالیاتی ۱۳ ساله در شهرک صنعتی بخش کاغذکنان فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در این بخش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مسعود سعادتی فرماندار ویژه میانه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش کاغذ کنان که با حضور کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در تهران برگزار شد افزود: بخش کاغذکنان؛ نسبت به سایر بخش‌های شهرستان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

او با اشاره به وجود ۶۵ هکتار زمین در شهرک صنعتی کاغذکنان که بخشی از آن دارای زیرساخت‌های لازم بوده و قابل‌ارائه به سرمایه‌گذاران است گفت: در صورت نیاز این ظرفیت‌ها قابل ارتقاء است.

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، میانه را شهرستانی وسیع؛ با ظرفیت و پتانسیل‌های بالا ازجمله معادن باارزش؛ تولید بالای سیب بدون صنایع مادر؛ تبدیلی و تکمیلی؛ تولید برنج مرغوب درجه یک و با کیفیت بدون برندسازی و نیرو‌های جوان پراستعداد و کاری خواند و افزود: ما سرمایه‌گذاران را تا آخر راه حمایت خواهیم کرد، زیرا نگاه ما به سرمایه‌گذاران نگاه برد برد است.

او با اشاره به دیدار نمایندگان این شهرستان با وزیر نیرو در خصوص رفع مشکل آب منطقه کاغذکنان، گفت: وزیر در خصوص آبگیری سد شهریار جهت تکمیل و ایجاد موقعیت برای سرمایه گذاری و تکمیل سد گرمی چای برای آب‌رسانی به میانه و روستا‌های اطراف، دستور ویژه صادر کرده است.

سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس نیز گفتمان و حرکت ایجاد شده در مسیر حمایت از سرمایه گذار؛ تولید کننده و کارآفرین پس از سال‌ها بی‌توجهی مسؤولین به این امر را قدمی مبارک توصیف کرده افزود: تنها راه نجات کشور بها دادن به سرمایه گذاران و کارآفرینان است.

اوبا بیان اینکه همدلی و هم‌افزایی مسؤولین شهرستان باعث خواهد شد که سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بی‌هیچ نگرانی و دغدغه‌ای وارد شهرستان شوند مانع زدایی‌های اداری و پرهیز از کارشکنی‌ها در ادارات و رفع مشکل در اخذ تسهیلات را از دیگر زمینه‌ها برای اعتماد و جلب و جذب سرمایه‌گذار و کارآفرین برشمرد و اضافه کرد: بیش از آنچه در سخن و گفتار است در عمل از سرمایه‌گذاران حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.