چندین دستگاه بدنسازی از سوی خیّرین به جوانان ورزشکار منطقه شاهکوه نهبندان اهداء شده اما ورزشکاران در حمام قدیمی روستای دهو تمرین می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، چندی پیش پیگیری‌هایی به منظور تحقق آرزوی ورزشی جوانان منطقه شاهکوه نهبندان انجام شد.

آرزوی جوانان این منطقه و به خصوص جوانان روستای دهو این بود که بتوانند با امکانات خوب، به ورزش بدنسازی و پرورش اندام مشغول شوند.

با پیگیری‌های انجام شده، چندین خیّر نیک اندیش تجهیزات استاندارد و بروزی را به جوانان این منطقه اهداء کردند، اما مشکلی دیگر نیز پیش روی ورزشکاران شاهکوه و روستای دهو وجود دارد.

این مشکل نبود فضای مناسب ورزشی برای قرار دادن تجهیزات و مشغول شدن افراد به ورزش است.

تجهیزات تأمین شد، مکان ورزشی می خواهیم

یکی از جوانان روستای دهو شهرستان نهبندان گفت: تا دو ماه قبل در حمام قدیمی روستا و با تجهیزات غیر استاندارد بدنسازی به ورزش مشغول بودیم.

او گفت: پیگیری‌هایی از سوی مسئولین و رسانه ملی انجام شد و پس از رسانه‌ای شدن مشکل ما، چندین خیّر تجهیزاتی را در اختیار ما قرار دادند.


بیشتر بخوانید


این جوان روستانشین گفت: تردمیل، دمبل و پرس سینه از جمله دستگاه‌هایی است که به ما داده شده و می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او گفت: مشکل اساسی حال حاضر نبود مکان مناسب برای تمرین است و برخی از تجهیزات اهداء شده را نیز به دلیل محدودیت مکانی نمی‌توان به کار گرفت.

این جوان گفت: علاوه بر جوانان روستای دهو، سایر جوانان منطقه شاهکوه می‌خواهند ورزش کنند، اما به دلیل نبود فضا نمی‌توانیم آن‌ها را بپذیریم.

۱۵۰ میلیون ارزش دستگاه های اهدایی

حق پناه رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان گفت: ابزار و تجهیزات ورزشی اهداء شده به روستائیان بخش شاهکوه با کمک خیّرین فراهم شده است.

او گفت: این دستگاه‌ها حدود ۱۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.

حق پناه گفت: از خیّرین می‌خواهیم با همت و تلاش خود مکانی آبرومند و مناسب را برای قرار دادن این دستگاه‌ها فراهم کنند تا جوانان بتوانند به راحتی ورزش کنند.

هاشمی یکی از ورزشکاران بدنساز نهبندان است که توانست با امکانات ورزشی کم، چندی پیش مدال طلای مسابقات آسیایی تک پرس را کسب کند.

اگر از سایر جوانان نیز حمایت شود، می‌توانند مانند این ورزشکار قهرمان به افتخارات بزرگی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار