سردارمقدمی فر گفت: در مراسم تشییع سردار سلیمانی دنیا متعجب بود در ایران و عراق میلیون‌ها انسان با اشک و با دلدادگی ایشان را مشایعت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردارحمیدرضا مقدم‌فر رییس ستاد بزرگداشت مردمی حاج قاسم سلیمانی در بیت الزهرای کرمان گفت: این بیت الزهرا با سایر بیت الزهرا‌ها متفاوت است این بیت الزهرا هم به نور اسم حاج‌قاسم نورانی است هم به نور شهیدی که اینجا مدفون است و هم به نورانیت نام مبارک حضرت زهرا و بیت الزهرا بودن متفاوت است.

او افزود: حضرت زهرا (س) ۱۸ سال زندگی کرده است، این بانوی گرامی اسلام که ۹ سال در زندگی امیرالمومنین (ع) زندگی خانوادگی و زناشویی داشته است به اندازه صدها و هزاران سال الگوی زندگی اسلامی و تربیتی برای ما به جا گذاشته اند.

رییس ستاد بزرگداشت مردمی حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: در خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) به اندازه دنیا معرفت وجود دارد و همه‌ ما باید این خطبه را با تفسیر یا بدون تفسیر بخوانیم و بانویی که شهید حاج قاسم سلیمانی همه وجودش محبت و عشق به حضرت زهرا (س) وفرزندان این بانو اهل بیت علیه السلام بودو خانه اش را وقف حضرت زهرا (س) کرد و خودش و زندگیش را وقف حضرت زهرا (س) و فرزندان حضرت زهرا (س) بود.

سردارمقدمی فر تصریح کرد: حاج قاسم می‌گفت حضرت زهرا در جبهه‌ها برای ما مادری کرد حاج قاسم هم مثل سیدالشهدا (ع)برای حضرت زهرا (س)  فرزند خوبی بود.

اوافزود: نمی‌شود به معرفت حاج قاسم سریع و به طور کامل پی برد باید سال‌ها بگذرد حاج قاسم نگاهش محدود نبود از دریچه ای که شما دنیا را می‌بینید سیاست را می‌بینید عالم سیاست را می‌بینید  نگاه نمی کرد حاج قاسم بزرگ و با معرفت بود.

رییس ستاد بزرگداشت مردمی حاج قاسم سلیمانی بیان داشت:مقام معظم رهبری فرمودند مکتبی در مورد حاج قاسم گفته شد دو ویژگی و دو رکن دارد یکی اخلاص و دیگری صداقت حاج قاسم صداقت داشتند یعنی در عهدی که با خدا دارند تا پای جان حاج قاسم صادق هستند مقام معظم رهبری فرمودند چند چیز دیگر در وجود حاج قاسم بود عقلانیت، شجاعت و تدبیر حاج قاسم نماد امید و نماد پیروزی بود که بالاترین کاری که جبهه رسانه دنیا دارد انجام می‌دهد و جنگی که دارد با ما می‌کند این است که امید را در مردم ناامید کندو امید حذف شود و مردم بگویند چیزی درست نمی‌شود.

اوافزود: رمز پیروزی حاج قاسم و حاج قاسم شدن این بود که او خدا را خالصانه می‌پرستید و به اهل بیت پیامبر (ص) و حضرت صدیقه کبری (س) عشق می‌ورزید.

رییس ستاد بزرگداشت مردمی حاج قاسم سلیمانی بیان داشت:حاج قاسم در حداقل دو مقطع دنیا را متعجب کرد یک جا در آنجایی بود که اعلام کرد که خیلی محکم و مقتدر تا سه ماه دیگر داعش برچیده خواهد شد  یک جای دیگر هم متعجب شدند، آن هم در مراسم تشییع بدن مطهر ایشان بود دنیا را متعجب کرد وچه در ایران چه در عراق میلیون‌ها انسان آمدند با اشک و با دلدادگی ایشان را مشایعت کردند، از اقشار مختلف، همه مردم بودند از همه سلیقه‌ها، همه مذاهب، مردم احساس می‌کردند یک خادمشان را از دست دادند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
چیزی که با عقل جور در بیاد باعث تعجب نمیشه.
آخرین اخبار