صادقی در تذکر پیش از دستور مطرح کرد؛

لزوم آمادگی شهرداری تهران برای مقابله با هرگونه بحران

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید آمادگی برای مقاله با بحران داشته باشد، وجود صد‌ها ساختمان ناایمن در تهران و ساخت و ساز غیراصولی زمینه ساز خطرات بزرگ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود گفت: سردار سلیمانی خودش را وقف مردم نمود و به یک مسئول درد آشنا در میان مردم مبدل شده است و تلاشگری و خستگی ناپذیری جزو مشخصه‌های این بزرگوار بود؛ همچنین امروز کشور ما بیش از هر زمان نیازمند مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: تهران مشکلات بسیار زیادی دارد و برای رفع آن با پیچیدگی‌های فراوانی روبرو هستیم، اما باید به مکتب حاج قاسم سلیمانی تمسک کنیم. شورای ششم، شهردار خود را از این مکتب انتخاب کرده و امید داریم با این روحیه بتوانیم به جنگ مشکلات عدیده تهران برویم.

صادقی گفت: در گذشته هر اتفاقی که در تهران رخ می‌داد ارتباطی به شهرداری نداشت، رسانه‌ها همه موارد را یک جا جمع می‌کردند و مقصر آن را آقای قالیباف می‌دانستند، اما چندین سال است که این اتفاق‌ها هرروز می‌افتند و هیچ جا منعکس نمی شوند، ما روز جمعه در نسیم شهر حادثه فرونشست را داشتیم که موجب شد خانه‌های مسکونی تخلیه شوند.

به گفته عضو شورای شهر تهران، شهرداری تهران باید آمادگی برای مقاله با بحران داشته باشد، وجود صد‌ها ساختمان ناایمن در تهران و ساخت و ساز غیراصولی زمینه ساز خطرات بزرگ است.

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در جلسه پیش گفته بود: وجود ۱۵۰ ساختمان ناایمن در تهران بسیار پرخطر و فاجعه است، شهرداری ضابط قضایی نیست، اما باید پیگیر چنین معضلی باشیم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران هم درباره وجود ساختمان‌های ناایمن در پایتخت گفته بود که ما نباید از ساختتان‌های ناایمن غافل شویم و این موضوع یک امر ضروری است.

شربیانی گفت: یکی از نتایج حاصل از برگزاری نشستهای هم اندیشی با کارشناسان و مدیران شهرسازی و معماری نواحی و مناطق، مشخص شدن یکی از مهم ترین دغدغه های آنان، مبنی بر ناعادلانه بودن پرداخت حقوق و مزایای این افراد بود، متاسفانه با نگاه های نادرست به پرسنل پاک دست این حوزه تخصصی مواجه هستیم. از طرفی به دلیل نوع ارائه خدمت چهره به چهره، حجم کار بسیار بالا و استرس های ناشی از سختی کار، بازنگری در نحوه پرداخت حقوق و مزایای پرسنل حوزه شهرسازی و معماری امری ضروری و مهم است.

وی گفت: از آقای فروزنده معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و امور شورا انتظار می رود در اقدامی عاجل این بی عدالتی را رفع کرده و اقدامات لازم را جهت رضایتمندی پرسنل این حوزه تخصصی به عمل آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار