همایش انا القاسم ویژه دومین سالگرد شهادت سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علیرضایی،رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در مراسم سالگرد شهادت سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا گفت: شهید حسین پورجعفری سپر بلا، دوست، یار دیرین و مخزن الاسرار حاج قاسم سلیمانی بود، بی شک مقام شهید حسین پورجعفری رفیع است و شهادت وی او را عزیزتر کرد.

محمد علیرضایی گفت: شهید سلیمانی بار‌ها دلتنگی خود را نسبت به شهید پورجعفری ابراز کرده بود، برای ترویج مکتب شهید سلیمانی همه باید بکوشیم، مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو و بیانیه‌ای است که می‌شود در آموزش و پرورش پیاده کرد، مدیران تراز انقلاب اسلامی ایران را می‌توان از طریق مکتب شهید سلیمانی شناسایی کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان اظهار داشت: اخلاص شهید سلیمانی عمیق بود، همه کار‌ها را برای خدا انجام می‌داد و هر قدمی که برمی داشت در راستای رضایت خداوند بود، امروز باید در نظام تعلیم و تربیت قدم‌هایی برای تربیت حاج قاسم‌هایی برای ادامه مسیر مقاومت برداریم.

علیرضایی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم جوانمردی مردمی و ساده زیست بود و در عین شجاعت در عین لطافت بود، لحظه‌ای در اراده قاسم سلیمانی سستی نمی‌بینیم، همیشه پیشرو و جلودار بود، علمدار و پرچمدار بود، برخورد سلیمانی با فرزندان شهدا با محبتی پدرانه همراه بود و این لطافت را همه ما باید در حوزه کاری خود داشته باشیم، وی نبوغ سیاسی و روحیه سلحشوری داشت، توحید، یگانه پرستی و خدامحوری از ویژگی‌های این شهید عزیز است همه ما باید تلاش کنیم با تاسی به شهید سلیمانی مسیر انسانیت را بهتر بپیماییم.

همایش انا القاسم به میزبانی سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پور جعفری و با حضور فرزند دختر شهید پورجعفری در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد و با برنامه‌هایی از جمله مداحی، روایت گری، سخنرانی و ... همراه بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.