حسنی با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از سویه جدید اُمیکرون ضروری است گفت: طرح شهید سلیمانی اثربخشی فراوانی در کاهش روند مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری کرونا دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام،گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از سویه جدید اُمیکرون ضروری است.

او گفت: در بحث واکسن در دز‌های اول و دوم به طور میانگین تاکنون حدود ۷۶ درصد تزریق صورت گرفته که برای تزریق دز سوم نیازمند استقبال عمومی و تسریع در تزریق واکسن هستیم تا سلامت پایدار در جامعه برقرار شود.

معاون استاندار ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی یکی‌از اقدامات بسیار خوبی بود که از زمان شیوع کرونا در کشور صورت گرفت و با توجه به اثربخشی اجرای این طرح در کاهش روند مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری، استمرار و ادامه آن مورد تأکید است.

او شرایط کنونی در استان را پایدار اعلام کرد و گفت: با وجود شرایط مطلوب و با توجه به گزارش ورود سویه جدید اُمیکرون به کشور، در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، امکان تغییر این وضعیت وجود خواهد داشت.

حسنی گفت: جهت مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع موج جدید بسیار مهم است نکاتی از قبیل استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تجمعات همچون گذشته مورد توجه مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.