سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز درباره اعتراض گیتی پسندی‌ها مبنی بر به نفع گرفتن داور به سود این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- ابراهیم سوری سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز درباره اینکه آیا فرهاد کشاورز از سرمربیگری این تیم جدا شده اظهار داشت: خیر او از تیم جدا نشده است و هم چنان به کارش در مقاومت ادامه می‌دهد. چیزی که مشخص است او تا پایان فصل با باشگاه مقاومت البرز قرارداد دارد و اگر قرار باشد او از این تیم جدا شود باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کند.

سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز درباره فیلم منتشر شده از سوی باشگاه گیتی پسند مبنی بر اشتباه داوری در بازی با نماینده اصفهان گفت: اگر در بازی با گیتی پسند اصفهان اشتباه داوری رخ داده باشد قطعا برای هر ۲ تیم بوده است. ما هم فیلم‌هایی از این بازی داریم که می‌توانیم منتشر کنیم. اینکه گیتی پسندی‌ها بخواهند صحنه‌هایی که به نفعشان بوده است را فقط نشان دهند و بگویند حق تیشمان ضایع شده است، اصلا درست نیست. در فیلمی که گیتی پسندی‌ها منتشر کردند به خوبی نشان می‌دهد که قبل از گل سوم داور خطای روی بازیکن ما را نگرفته است.

سوری افزود: در آن صحنه بازیکن گیتی پسند بعد از اینکه بازیکن ما توپ را از بازیکن حریف گرفت بازیکن گیتی پسند پای خود را بر روی شکم بازیکن ما می‌گذارد که این صحنه کاملا غیر اخلاقی بود و اگر داور می‌خواست در آن صحنه سخت گیری کند قطعا بازیکن گیتی پسند باید از زمین اخراج می‌شد.


بیشتر بخوانید


سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز درباره وضعیت این تیم در مسابقات لیگ و اینکه آیا آن‌ها می‌تواند قهرمان شود نیز گفت: الان هیچ تیمی نمی‌تواند به صورت قطعی بگوید که آخر فصل قهرمان می‌شود. به هر حال ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در آخر فصل بتوانیم جایگاه خوبی را بعد از سال‌ها حضور در لیگ برتر به دست آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار