یک مقام یمنی فاش کرد که امارات با همکاری رژیم صهیونیستی در حال تخریب محیط زیست جزیره منحصر به‌ فرد سقطری هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الصفاحه الیمنیه، «محمد المنصور» مدیر شورای ترویج گردشگری یمن فاش کرد: استقرار کارخانه‌ها، نیرو‌ها و پایگاه‌های نظامی اماراتی_صهیونیستی در جزیره «سقطری» باعث از بین رفتن امنیت دریانوردی در اقیانوس هند و دریای سرخ شده و همچنین امارات با تخریب و صاف کردن این جزیره با بلدوزر محیط زیست طبیعی این جزیره را به خطر انداخته و تاکنون چندین نوع گیاه و مرجان در خطر انقراض قرار گرفته‌اند.

چندی پیش نیز شاهدان عینی در این جزیره اعلام کرده بودند که مزدوران اماراتی از مردم سقطری به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده کرده و واکسن‌های رژیم صهیونیستی را که در مرحله تست هستند روی آن‌ها آزمایش می‌کنند. همچنین تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد امارات در حال غارت برخی از گونه‌های گیاهی جزیره سقطری است و آن‌ها را با کشتی به خاک خود ارسال می‌کند.

علاوه بر سقطری، منابع یمنی اعلام کردند مناطق دیگری از این کشور نیز که تحت اشغال نیروها و مزدوران اماراتی قرار دارد در خطر بوده و در حضرموت آثار باستانی به سرقت می‌روند و به موزه «لوور» ابوظبی منتقل می‌شوند. همچنین منابع طلای حضرموت نیز مورد سرقت امارات قرار گرفته و مقامات ابوظبی مقادیر زیادی از سنگ‌های قیمتی و طلای موجود در حضرموت را به تاراج برده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
حقتونه،چرا 4 تا موشک نمیزنید به امارات تا بفهمه چخبره؟؟؟؟

چرا بهونه برای حمله نکردن به امارات دست خودتون میدید؟؟؟
بخدا 4 تا موشک حله
آخرین اخبار