امام جمعه و استاندار کرمان در پیامی یاد و خاطره شهیدان مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید پورجعفری را گرامی داشتند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید پورجعفری بر ترویج مکتب شهید سلیمانی تاکید و تصریح کردند: شهادت حاج قاسم سلیمانی دیپلماسی مقاومت را تقویت کرد و موجب وحدت دنیای اسلام و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی شد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر علی زینی وند به شرح زیر می‌باشد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده تمام عیار برای سپاه اسلام، معمار امنیت و ثبات منطقه و یک متفکر سیاسی و نظامی بود که توانست با اعتماد ملی موجب انسجام و وحدت و یکپارچگی در ایران و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه شود.
حاج قاسم، سرباز وطن، انسان مؤمن، مجاهد مخلص و صادق بود و استان کرمان همچنان در غم از دست دادن فرزند سلحشورخود در سوگ و عزاداری است.

مهم‌ترین ویژگی مالک‌اشتر رهبری، شناخت عمیق او از مکتب امام خمینی (ره) و ایمان و اعتقاد راسخ به مسیر امام و رهبری بود. حاج قاسم تجسم عملی راهبرد‌ها و سیاست‌های رهبر عزیز انقلاب و مجری سیاست‌ها و اهداف ایشان در جهان اسلام بود.

اکنون در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها، جهان به نظاره عزت حاج قاسم سلیمانی نشسته است. وحدت ملت ایران با خون پاک و مطهر سردار سلیمانی درخشش یافت. در مراسم‌های تشییع سردار رشید اسلام ملت ایران شکوه و وحدت خود را به دنیا نشان دادند.

شهادت سپهبد سلیمانی همه ملت‌ها و گروه‌های آزادی‌بخش و همه عدالتخواهان را به میدان آورد و همه علیه استکبار جهانی علیه آمریکا متحد شدند و امروز می‌بینیم که حاج قاسم فاتح بسیاری از دل‌ها و قلب‌ها در جهان است.

شهادت حاج قاسم سلیمانی دیپلماسی مقاومت را تقویت کرد و موجب وحدت دنیای اسلام و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی شد. بسیاری از آزادگان عالم، پیام شهید سلیمانی را دریافتند و ما امروز با چهره‌هایی بسیار مصمم‌تر و استوارتر در مبارزه با استکبار مواجهه‌ایم و این‌ها همه به برکت خون پاک شهید سلیمانی است.

صراطی که شهید سلیمانی ترسیم می‌کند همه آزادگان، آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان را به طریق حق و حقیقت رهنمون می‌سازد و پرچمی که سردار دل‌ها با غلبه بر داعش و تکفیری‌ها در منطقه برافراشته است توسط یاران قهرمان او در کشور‌های اسلامی همچنان در اهتزاز خواهد بود و نبرد بی امان با استکبارجهانی تداوم دارد. امروز سلیمانی‌های تربیت شده در مکتب امام و رهبری راه این شهید بزرگوار را به فضل الهی ادامه می‌دهند.

از همه مردم استان کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام، زادگاه سپهبد شهید سلیمانی، فردی که گام‌های استوارش در خاورمیانه پرتلاطم لرزه بر اندام استکبار می‌انداخت، می‌خواهیم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ترویج مکتب شهید سلیمانی به عنوان چشمه جوشان هویت ساز پیشگام باشند.

اینجانبان سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یار وفادار او سردار پورجعفری را گرامی داشته و صلابت و اقتدار نیرو‌های جبهه مقاومت در مقابل سلطه‌طلبی استکبار جهانی در منطقه را از خداوند بزرگ خواستاریم.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندارکرمان

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.