سیاوش وحدت گفت: از ابتدای سال، ۲۸ هکتاراز اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با انعقاد ۹۳ قرارداد به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: در  ۹ ماهه امسال ۱۹ قرارداد با سرمایه گذاری بیش از ۱۸۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۲۲۴ نفر در شهرک ها‌ی صنعتی استان به بهره برداری رسید.


بیشتر بخوانید 


او گفت : با توجه به اینکه در برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زمین برای واگذاری به متقاضی وجود ندارد، توسعه ناحیه صنعتی شهید محمدزاده در شهرستان گرمه استان به مساحت ۹۸ هکتار با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار قرار گرفت.

وحدت گفت : با وجود مجتمع بزرگ آلومینای جاجرم فرصت مناسبی برای استقرار صنایع پایین دستی در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده وجود دارد که متقاضیان می‌توانند در آن سرمایه گذاری کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: تاکنون ۲۸ قرارداد با مساحت بیش از ۱۵ هکتار در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده منعقد شده تا کنون یک واحد آن با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۵۹ نفر به بهره برداری رسیده است.

شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی دارای ۹ شهرک صنعتی و ۶ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی آماده واگذاری به متقاضیان و سرمایه گذاران است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.