دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت شهروند ایرانشهری

شروری که در یکی از محلات ایرانشهر با تیراندازی به یک شهروند باعث مجروحیت وی و رعب و وحشت عمومی شده بود، پس از ۲ ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حسن کیخا  فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت : ۸ آبان ماه امسال در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی ناشناس به یک شهروند در یکی از محلات ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی  گفت: با حضور مأموران در صحنه و در نتیجه تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد، فردی به دلیل اختلافات قبلی با سلاح کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی و پس از مجروح ساختن وی از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با توجه به رعب و وحشت عمومی ایجاد شده از این عمل وحشیانه و به وجود آمدن جو نا امنی در بین شهروندان، بلافاصله تلاش پلیس برای دستگیری عامل این تیر اندازی آغاز و مشخص شد متهم پس از ارتکاب به جنایت از سطح شهرستان به مکانی نامعلوم گریخته است.

سرهنگ کیخاگفت: مأموران که در صدد دستگیری این متهم بودند چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان بدست آورده و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

وی گفت: تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه این شرور ادامه یافت تا اینکه در نهایت با تلاش شبانه روزی مأموران مخفیگاه او شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی  گفت: متهم ۳۶ ساله پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی به شرارت خود در خصوص ایجاد ناامنی در سطح شهرستان و تیراندازی به فرد مضروب اعتراف و سپس با تشکیل پرونده قضائی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه علت و انگیزه این اقدام مجرمانه شرور تسویه حساب شخصی به دلیل اختلافات قبلی با فرد مضروب بوده است، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی تأکید و از خانواده‌ها و به خصوص سران طوایف خواست تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابجایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار