دستگیری سارق مسلح محور بمپور- دلگان توسط یگان تکاوری ۱۱۲

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دراقدام عملیاتی و ضربتی رزمندگان یگان تکاوری ۱۱۲ قرارگاه عمار استان سارق مسلح محور" بمپور- دلگان" دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در محور سه راهی شمس آباد "بمپور- دلگان" توسط سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به صورت مسلحانه چندین فقره سرقت مسلحانه از شهروندان و مسافرین عبوری رخ می‌دهد.

وی  گفت: با بررسی شیوه و شگرد مجرمانه این سارق مسلح، دستگیری فرد شرور و مجرم در دستورکار یگان تکاوری ۱۱۲ قرارگاه عمار استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت که با هماهنگی انجام شده بلافاصله اکیپ رزمی و آماده این تکاوری با تشدید امنیت و ایجاد تور ایست و بازرسی اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری نموده که پس از مدتی سوژه مورد نظر به محض رؤیت مأموران، با تغییر مسیر و افزایش سرعت قصد گریز از چنگال مأموران را داشت که غافلگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان  گفت: اکیپ‌های رزمی تکاوری در این عملیات منسجم خودروی سارق مسلح را متوقف و او را قبل از متواری شدن، دستگیر که در بازرسی از خودروی توقیف شده یک قبضه سلاح کلاشینکف، خشاب ۳۰ تیری به همراه ۴ تیغه خشاب کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی  گفت:تحقیقات تکمیلی برای کشف سرقت‌های صورت گرفته توسط این سارق مسلح ادامه دارد.

وی گفت: امنیت شهروندان در مقابل اشرار و سارقان مسلح خط قرمز یگان‌های تکاوری و انتظامی استان می‌باشد و رزمندگان تکاوری خالصانه جان بر کف نسبت به مقابله با اشرار و سارقان مسلح و تأمین امنیت در سطح محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان اقدام می‌نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار