سمیعی گفت: برخی‌ها به دنبال بر هم زدن آسایش روانی مجیدی و بازیکنان استقلال هستند که ما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان -فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی ۲ بازیکن استقلال مقابل این تیم گفت: تاکنون شکایتی در این خصوص به دست ما نرسیده است و فقط مسئولان باشگاه فولاد خوزستان از سازمان لیگ درباره وضعیت سربازی این ۲ بازیکن ما سئوالاتی را پرسیده اند.

او ادامه داد: این ۲ بازیکن حضورشان در بازی‌های لیگ برتر کاملا قانونی است و هواداران نگران نباشند. باشگاه استقلال از لحاظ حقوقی و قانونی تخلفی را مرتکب نشده است.

سمیعی افزود: احتمال دارد، چون باشگاه فولاد خوزستان در خصوص این ۲ بازیکن ما سند و مدرکی ندارد به همین دلیل شکایتی را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نبرده است.

معاون حقوقی استقلال گفت: البته  باشگاه‌هایی هستندکه در موعد قانونی شکایت نکرده اند و بعد مدعی هستند شکایت را در وقت قانونی به سازمان لیگ برده اند! که این کار باعث می‌شود طرفداران و سایر باشگاه‌ها به اشتباه بیافتند.

او افزود: در خصوص ۲ بازیکن خارجی ما هم شکایتی به سازمان لیگ نشده است که کمیته انضباطی بخواهد به پرونده ما رسیدگی کند. این مسائل بیشتر جنبه روانی دارد تا تمرکز مجیدی و بازیکنان تیم بر هم بریزد.

سمیعی در پایان گفت: اجازه ورود هیچ گونه حواشی به تیم را نخواهیم داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار