راه و منش سردار سلیمانی پرشورتر از قبل در میان جوانان و نوجوانان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد - سرهنگ اکبری معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: اگر سیره زندگی سردار سلیمانی را بررسی کنیم شهادت حق ایشان بود.

سرهنگ اکبری گفت:سپاه و جبهه مقاومت صد‌ها هزار حاج قاسم سلیمانی پرورش داده و این علم بر زمین نمی‌ماند؛ بواسطه خون حاج قاسم شور دیگری در جبهه مقاومت بوجود آمده است.


بیشتر بخوانید


او گفت:طرح شهید سلیمانی در روز‌های شیوع کرونا اجرا شد؛ در حوزه‌های پزشکی و یا در هر بخشی که از سوی علوم پزشکی اعلام نیاز می شد،  سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی به کمک می‌آمد.

سرهنگ اکبری گفت:نظارت بر رعایت دستورات بهداشتی از سوی مردم، تهیه مایحتاج افراد مبتلا و همچنین در حوزه واکسیناسیون و تامین نیرو نیز بسیج کمک‌های قابل توجهی را ارائه کرد.

سرهنگ اکبری گفت: ساختار سپاه در حوزه مردمی بسیج است.

او گفت: یکی از شاخص‌های عمیق مکتب حاج قاسم ایمان، توسل به ائمه اطهار بویژه حضرت زهرا (س) شهادت طلبی، ولایت پذیری، نترس بودن در مقابل دشمنان، تکریم خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احترام بسیار به پدر و مادر از جمله شاخص‌های اخلاقی مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

او گفت: برنامه‌های ویژه‌ای از سوی سپاه اجرا شد که یادواره شهدا، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی، برگزاری اردو‌های جهادی در قالب هزار و ۸۰۰ گروه جهادی، اهدای خون توسط بسیجیان در ایام از جمله برنامه‌های انجام شده در این ایام بوده است.

معرفی مکتب حاج قاسم برای ایرانیان خارج از کشور ضروری است

علی منتظران معاون ساماندهی و برنامه ریزی سراج گفت:ما الان باید مکتب حاج قاسم را برای جوانان و نوجوانان روشنگری کنیم، معرفی و شناساندن این مکتب برای افرادی که در خارج از کشور هستند نیز ضروری است.

منتظران گفت: دشمن از نام و حتی عکس سردار سلیمانی هراس دارد و این نشان دهنده تقابل دشمن با این راه است.

او گفت: تمام مردم بدون درنظر گرفتن نگرش سیاسی و اجتماعی در بحث سردار سلیمانی متحد هستند.

مردمی بودن مهمترین ویژگی برنامه های دومین سالگرد حاج قاسم

پولادی مسئول ستاد مردمی دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال در خراسان شمالی با همت مردم استان ستاد مردمی از هفته گذشته راه اندازی شد؛ مردمی بودن یکی از مهمترین ویژگی برنامه‌های امسال بود.

پولادی افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نذر نان، فضا سازی‌های محیطی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها، نشست‌های بصیرتی و دیگر برنامه‌ها نشان داد که اشاعه فرهنگ ایثار و راه حاج قاسم سلیمانی در میان مردم خراسان شمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.