سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسافران گرفتار در جاده یاسوج - باغچه سادات با کمک راهداران به مقصد خود رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اله کرم سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی تماس های مردمی مبنی بر گرفتار شدن ۶۰ خودرو در گردنه چات باریک محور یاسوج – باغچه سادات تیم راهداری به محل حادثه اعزام شدند.
 
او گفت: علیرغم اطلاع رسانی ها مبنی بر مسدود بودن این مسیر اما متاسفانه خودرو ها به دلیل بارش برف و به همراه نداشتن زنجیرچرخ از ادامه حرکت بازماندند که با کمک و حضور به موقع نیرو‌های راهداری نجات یافتند.
 
جانی پور گفت: از بامداد دیروز کار برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط راهداری در محور‌های شریانی در چندین نوبت آغاز شده و در حال برف روبی محور‌های برفگیر هستند.
 
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: متاسفانه برخی از رانندگان نیز با وجود داشتن زنجیرچرخ، از آن استفاده نمی کنند.
 
او گفت: این موضوع نه تنها برای خودشان بلکه برای دیگر خودرو‌ها نیز مشکل ایجاد کرده و علاوه بر گرفتار شدن در برف موجب ایجاد ترافیک در جاده‌ها نیز می‌شود.
 
جانی پور گفت: جاده یاسوج – باغچه سادات به علت بارش سنگین برف مسدود است و رانندگان‌می توانند مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.