استاندار:

اقدامات سلیقه‌ای و جزیره‌ای در حوزه‌های فرهنگی، پاسخگوی نیاز جامعه نیست

استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدامات سلیقه‌ای و جزیره‌ای در حوزه‌های فرهنگی، پاسخگوی نیاز جامعه نیست؛ فعالیت ها باید با محوریت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جمع برخی اعضای هیات‌های مذهبی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای تهاجم فرهنگی به کشورمان به ویژه استان‌های مرزی گفت: دشمن با اقدامات سازمان یافته، وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف را در ایران هدف قرار داده که باید آگاهانه با توطئه‌های تفرقه افکنانه مقابله شود.

معتمدیان می گوید: نظام جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه به مقوله فرهنگ دارد؛ نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی و مذهبی مختلف با جدیتی فراتر از گذشته، خود را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن آماده کنند.

به گفته وی اقدامات سلیقه‌ای و جزیره‌ای در حوزه‌های فرهنگی، پاسخگوی نیاز جامعه نیست و فعالیت در این حوزه باید با محوریت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی باشد.

استاندار آذربایجان غربی می گوید: دولت به صورت جدی به دنبال تامین مطالبات مردم است، و با توجه به فشار‌ها و وضعیت اقتصادی کشور، مدیران دولت سیزدهم با حضور در کنار مردم و اقدامات جهادی و زیرساختی در پی اولویت بندی نیاز‌های جامعه هستند.

وی استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان جهت جلب رضایت مردم را نیز ضروری دانست و افزود: هم اندیشی و همدلی مردم و مسوولان برای پشت سر گذاشتن مشکلات کنونی استان، نیاز امروز جامعه است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.