مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۴ درصدی جابجایی مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در ۹ ماهه امسال در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون ۷۱۰ هزار و ۹۱۸ مسافر در این مدت در قالب ۱۸۷ هزار و ۱۱۱ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی در جابجایی مسافر را نشان می‌دهد.

وی گفت: بر اساس آمار موجود، ۶۰ درصد سفر‌های ثبت شده در این مدت به مقاصد درون استانی و ۴۰ درصد به مقصد برون استانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان  گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا همچنان استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری بوده و این تصمیم در مورد سرنشینان و مسافران اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های بین شهری نیز صدق می‌کند وتن‌ها افرادی می‌توانند از وسایل حمل ونقل عمومی مسافری استفاده نمایند که کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعته داشته باشند.

کرد گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۸۵ راننده مسافری فعال، ۹۶۲ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۴۳۷ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۷۹۶ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار