مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از وارد آمدن خسارت ۱۷ میلیارد ریالی به تاسیسات آبرسانی سیریک در بارش روزهای اخیر خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان - امین قصمی گفت: در پی بارش های شدید در دشت راونگ میناب، راه های دسترسی به محل خط انتقال ۴۰۰ میلیمتری که دچار حادثه و خسارت شده مسدود است که در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن تعمیرات صورت گیرد. 

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان آب شهر سیریک نیز از شیرین سازی آب دریا تأمین می شود که با سرازیرشدن آب رودخانه های مجاور این شهر و گل آلود شدن آب دریا، تولید متوقف شده اما آبرسانی در جریان است.

بنابر اطلاعات داده شده از شرکت آب و فاضلاب، مشترکین شهر سیریک دارای مخازن ذخیره مناسب هستند که با کمترین مشکل تا زمان آرامش دریا آبرسانی انجام می شود.

قصمی با اشاره به خسارت ۱۷ میلیارد ریالی بارندگی به تأسیسات آبرسانی شهرستان سیریک، عمده این خسارت ها در بخش منابع تولید و خطوط انتقال عنوان کرد.

با تعمیرات اساسی دو واحد آبشیرین کن در یک ماه گذشته، تولید و توزیع آب شهر سیریک پایدار شده و با راه اندازی آبشیرین کن زیارت و خط انتقال جدید از دشت های میناب، مشکل نوبت بندی آب این شهرستان مرتفع می شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.