نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: به تعبیر شهید سلیمانی برای شهید بودن باید شبیه آنان زندگی کرد در واقع باید زندگی به صورت شهیدگونه باشد تا شهیدانه از این دنیا رخت بربست.

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان -حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  در آیین بزرگداشت شهدای امنیت فاطمی سیستان و بلوچستان گفت:وقتی که خبر از شهادت کسی می‌رسد اولین نکته که به ذهن خطور می‌کند این است که او چه آدم خوبی بوده که توفیق شهادت را یافته زیرا هر کسی لیاقت شهادت را ندارد.

وی گفت:عبادت، نماز اول وقت، اخلاق خوب، رسیدگی به اقوام و پیش قدم شدن در راه کارهای خیر و سخت محورهای مشترک تمام شهداست در واقع این محورها نشان‌دهنده این است که هر کسی که به مقام شهادت می‌رسد انسان خوبی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: انسان به حال شهدا غبطه می‌خورد شهید با آن همه مقامات و تاثیرگذاری در عالم ملکوت غوغایی به پا می‌کند در صحرای محشر همه در برابر این شهدا ادای احترام می‌کنند.

وی  گفت: انسان غبطه می‌خورد نکنه خدایی نکرده ما مفت بمیریم باید بتوانیم این جان را با شهادت تقدیم جانان کنیم چقدر حیف است که این سرمایه را مفت از دست دهیم در واقع حیف است که انسان بتواند شهید شود و نشود.

 محامی گفت: در برابر شهدا و خانواده شهدا احساس شرم می‌کنم شهید همه هستی‌اش را برای دفاع از انقلاب و اسلام داده و خانواده آنان رنج فراق از عزیزانشان را تحمل می‌کنند باید دید آیا هر کسی در هر جایگاهی که هست انجام وظیفه می‌کند.

وی  گفت:هر پرچمی که از دست شهیدی بیافتد دیگری راهش را ادامه خواهد داد اما از دست دادن آنان مصیبت سختی است.

وی گفت: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به شهادت ابا عبدالله و علی اکبرش به همه شهدا و خانواده‌هایشان عنایت کرده و ایشان را بر خوان حضرت نعمت فرمایید و جای خالیشان را پر کند و همه ما را قدردان شهدا و توفیق ادامه‌دهنده راهشان قرار دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۸ دی ۱۴۰۰
عکس با کیفیت بالاتر بزارید
آخرین اخبار