هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود. در حال حاضر تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و سن ایچ ساوه با ۳۷، ۳۶ و ۳۱ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

فرش آرای مشهد - گیتی پسند اصفهان

در مهم‌ترین بازی هفته، ۲ تیم فرش آرای مشهد و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی فرش آرا و در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز خواهد شد. فرش آرا در بازی هفته گذشته به مصاف کراپ الوند قزوین رفت و در دیداری نزدیک با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف شد.

همچنین گیتی پسند اصفهان هم در دیداری جذاب و پر حاشیه برابر مقاومت البرز ۶ بر ۳ تن به شکست داد. گیتی پسند با این شکست ۳۷ امتیازی باقی ماند و همچنان صدر جدول مسابقات لیگ برتر را در اختیار دارد.

چیپس کامل مشهد - مس سونگون

هر ۲ تیم در بازی گذشته خود مقابل رقبا به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند و برای پیروزی به میدان می روند. مس با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و بعد از گیتی پسند در رده دوم جدول قرار دارد.

سن ایچ ساوه - شهروند ساری

 ساوجی‌ها در بازی گذشته خود مقابل مس با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شدند. سن ایچ با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. همچنین تیم شهروند ساری هم که این روز‌ها وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارد در بازی گذشته خود برابر زندی بتن کلاردشت با نتیجه سنگین ۷ بر ۳ مغلوب حریف خود شد تا همچنان در شرایط بحرانی قرار داشته باشد. ساروی‌ها تا قبل از شروع هفته شانزدهم با ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته اند.


بیشتر بخوانید


برنامه کامل مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

فرش آرای مشهد - گیتی پسند اصفهان/ سالن شهید بهشتی مشهد

چیپس کامل مشهد - مس سونگون/ سالن کارگران قاسم آباد مشهد

سن ایچ ساوه - شهروند ساری/ سالن فجر ساوه

فولاد زرند ایرانیان - کراپ الوند قزوین/ سالن جدیدی کرمان

زندی بتن کلاردشت - مجتمع فردوس قم/ سالن بعثت مازندران

مقاومت البرز - راگای تهران/ سالن فجر ساوه

سپاهان اصفهان - ملی حفاری اهواز/ سالن آبفای اصفهان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار