جعفرپور گفت: جامعه دانشگاهی بایستی برای نوشتن پایان نامه‌ها و رساله‌ها و تدوین کتب به سمت و سوی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره هدایت جامعه دانشگاهی به مکتب حاج قاسمی گفت: باید نسل جدید دانشجویان را به صورتی تربیت کنیم که به سمت و سوی مکتب حاج قاسم سلیمانی حرکت کند.

جعفرپور می‌گوید که دانشگاه‌ها باید از مکتب شهید سلیمانی در جهت نوشتن پایان نامه‌ها و مقالات استفاده کنند تا وجوه شخصیتی ایشان را در همه ابعاد مختلف جامعه و سطوح مدیریتی و نظام ایران تبیین کنند.

رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم تاکید کرد، در دانشگاه‌های مختلف به برگزاری همایش‌های گوناگون در زمینه مکتب حاج سلیمانی اقدام کرده ایم تا الگوی مدیریتی و تربیتی شهید سلیمانی را در مقابل دیدمان تمام افراد به ویژه دانشجویان قرار دهیم؛ چرا که این موضوع می‌تواند در گفتمان سازی دانشگاه‌ها و تدوین پایان نامه‌های رشته‌های متفاوت، نوشتن کتاب و رساله موثر باشد.

جعفرپور می‌گوید که هم اکنون حجم زیادی از ادبیات به سمت و سوی مکتب حاج قاسم سلیمانی سوق پیدا کرده است و در آینده هم باید میزان آن افزایش یابد. همچنین گفتنی است که حاج قاسم به عنوان مکتب مقاومت شناخته می‌شود و در حوزه ادبیات مقاومت رشته و سرفصل‌های درسی و پایان نامه‌های متعددی داریم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۵ دی ۱۴۰۰
ابتدا شما مسئولین و سیاسیون پیش برید بعدش نوبت دانشگاه خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۵ دی ۱۴۰۰
باشه، بهش میگم
آخرین اخبار