وحیدی به استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و هرمزگان دستور داد تا فورا به وضعیت سیل‌زدگان رسیدگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - احمد وحیدی در تماس با استانداران مناطق سیل زده در جنوب کشور گفت: سیل اخیر برای مردم در استان‌های جنوبی کشور مشکلاتی ایجاد کرده است.

او از استانداران خواست تا همه امکانات و ظرفیت‌های استانی‌شان را برای کمک به هموطنان سیل زده بسیج کنند.

در چند روز گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و جنوب کرمان رخ داده است که موجب سیل و آب‌گرفتگی در این مناطق شده است. 

حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو را به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور مأمور کرد تا ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده  گزارشی را از آخرین اقدامات صورت‌گرفته برای کمک و امدادرسانی به مردم در این استان‌ها ارائه کند.

پیش‌تر نیز، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از دستگاه‌های اجرایی و کمیسیون عمران و کشاورزی مجلس درخواست کرده بود تا به سیل اخیر ورود کنند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور هم به‌ نمایندگی از رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران مناطق سیل زده، آخرین اقدامات و تدابیر صورت‌گرفته برای رسیدگی به وضع سیل‌زدگان را جویا شد.

او همچنین بر امدادرسانی سریع به سیل‌زدگان و انجام اقدامات جهادی با همکاری گروه‌های مختلف برای رفع آب‌گرفتگی و لایروبی معابر و منازل مسکونی و تأمین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان تأکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۱ ۱۵ دی ۱۴۰۰
الحمدلله دولت سیزدهم دستور کم ندارد رئیس جهور به وزرا و وزرا به معاونین و استاندارن و سازما ن ها دستور میدهند !ولی در میدان .... یعنی اگر وزیر کشور دستور نمی داد و رسانه ای نمی کرد استانداران با تمام توان به سیل زدگان کمک میکردند؟
آخرین اخبار