فرماندار شهربابک گفت: جهاد کشاورزی به دلیل ارائه خدمات و جامعه هدفی که دارد از اهمیت بالایی در شهربابک برخوردار است و جزو سه اداره اول شهرستان محسوب می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم شمسی فرماندار شهربابک، در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهربابک، گفت: کشاورزان و دامداران نقش زیادی در اشتغال، تولید، درآمد و شاخص‌های اصلی اقتصادی کشور ما دارند.

او می گوید: جهاد کشاورزی به دلیل ارائه خدمات و جامعه هدفی که دارد از اهمیت بالایی در شهربابک برخوردار است و جزو سه اداره اول شهرستان محسوب می‌شود.

شمسی می گوید: شهربابک از دیرباز قطب دامی و کشاورزی استان بوده، اما متأسفانه خشکسالی‌های اخیر در این حوزه تأثیر گذار بوده و مشکلاتی گریبانگیر دامداران و کشاورزان شده است.

شمسی با اشاره به اینکه خوشبختانه جهاد تعامل خوبی با سایر ادارات شهرستان داشته و دارد، گفت: غلامرضا منگلی در طول خدمت خود زحمات زیادی در جهاد کشاورزی کشیده و همیشه پیگیر مسائل دامداران و کشاورزان بوده است.

او خدمت به جهاد را خدمت به کشاورز و دامدار دانست و گفت: وزیری از جمله نیرو‌های پر کار بوده است که برای وی آرزوی موفقیت داریم.

علی باقری معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در ادامه این جلسه گفت: شهربابک مردمی پر تلاش و در بخش تولیدات دامی سابقه درخشانی دارد.

او با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اقتصادی و امکانات علیرضا وزیری مدیر جدید جهاد کشاورزی شهربابک کار سختی پیش رو دارد، گفت: تأمین امنیت غذایی امر خطیر ماست و از همه مسئولان شهرستان می‌خواهیم که برای تحقق بیش از پیش این امر مهم حامی و همراه ما باشند.

باقری به برخی محصولات کشاورزی شهربابک اشاره کرد و گفت: در شهربابک تعداد قابل توجهی واحد مرغداری گوشتی داریم.

او می گوید: محصولات دامی شهربابک به ویژه لبنیات آن شهره جهانی دارد و از مسئولان می‌خواهیم کمک کنند این شهرت بماند و تداوم پیدا کند.

باقری گفت: به منظور ارائه تسهیلات و خرید نهاده‌های دامی دامدار کارتی طراحی شده که لازم است دامداران روستایی و عشایری برای دریافت آن در سامانه سیتا ثبت نام و به بانک کشاورزی مراجعه کنند.

در این مراسم از تلاش‌های غلامرضا منگلی مدیر سابق اداره جهاد کشاورزی تجلیل و سید علی وزیری به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب شد.
انتهای پیام / ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار