سرپرست شرکت توزیع برق مازندران از تعویض کنتور همه مشترکین دیماندی با کنتور فهام خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- سید کاظم حسینی کارنامی سرپرست شرکت توزیع برق مازندران در حاشیه برگزاری مانور تعویض کنتور‌های فهام در آمل، گفت: کنتور همه مشترکین دیماندی تا پایان امسال با کنتور فهام تعویض می‌شود.

حسینی کارنامی گفت:در راستای طرح سراسری هوشمند فهام که از بهمن ماه سال ۹۵ آغاز شد، ۱۳ هزار کنتور مشترکین دیماندی در حوزه توزیع برق مازندران تعویض شد که از این تعداد بیش از ۲۰۰۰ دستگاه کنتور در ۹ ماهه نخست سال جاری نصب شد.

در این راستا همزمان با سایر امور‌های توزیع شرکت، به منظور سرعت عمل در تعویض کنتور مشترکین دیماندی به کنتور هوشمند، مانور تعویض این کنتور‌ها با حضور ۶ اکیپ عملیاتی در امور آمل غرب برگزار شد.
در این مانور که با هماهنگی و برنامه ریزی‌های قبلی صورت گرفته ۸۷ کنتور دیماندی تعویض شد که با توجه به بعد مسافتی و پراکندگی و سختی کار نتیجه حاصل مثبت ارزیابی می‌شود.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از این کنتور‌ها مدیریت بر مصرف مشترکین و استفاده از اطلاعات این کنتور‌ها در ایام پیک مصرف و نظارت بر نحوه مصرف مشترکین می‌باشد.

مشترکین دیماندی به آندسته از مشترکینی اطلاق می‌شود که قدرت درخواستی انشعاب برق آن‌ها بالاتر از ۳۰ کیلووات است و معمولا شامل مشترکان غیر خانگی و غیر تجاری هستند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار