سردار سلامی به مرد میدان ادای احترام کرد+تصاویر

صبح امروز سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان و شهید سردار سلیمانی ادای احترام کرد.

سلامی امروز سخنران اجلاسیه سالگرد شهادت سردار سلیمانی خواهد بود.

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از دهم دی ماه در کرمان آغاز شده است و امروز به پایان خواهد رسید.

سردار سلامی در گلزار شهدا گفت: مردم به زیبایی وظیفه و تکلیف خودشان را در برابر همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس وشهدای امنیت کشور و به خصوص قافله سالار این شهیدان فرمانده رشید سردار سلیمانی اجرا کرده اند.

او می‌گوید: نیاز نیست ما راه را برای مردم مشخص کنیم مردم می دانند راز اصلی عزت و سرافرازی سردارشهید سلیمانی چیست، راه ما هم قبل از شهادت و بعد از شهادت در اطاعت از ولی فقیه و رهبر انقلاب است با آن می‌توان راه خوب را آموخت و مسیر را طی و سعادت مسلمانان را تضمین کرد.

به گفته سردار سلامی آزادی مسلمانان را از سیطره سیاسی و فرهنگی به اجتماعی غرب تضمین کرد و راه شهید قاسم سلیمانی راه جهاد بود راهی که مسلمانان با حرکت و جوشش با حضور در صحنه‌های سخت می‌توانند از حیثیت و اعتبار خودشان دفاع کنند و دنیایی آزاد و با کرامت برای خودشان بسازنند و مقام شامخ سلیمانی عزت بخشی برای امت اسلام بود.

سردار سلامی گفت: پیام ما به دشمنان این است که ما راهمان را ادامه می‌دهیم و از عزت و استقلال از آزادی و اسلاممان دفاع می‌کنیم و اجازه نفوذ دشمن را به درون کشور‌های اسلامی هرگز نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

سردار سلامی

سردار سلامی

سردار سلامی

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار