خبرنگار نشریه نیویورک تایمز اعلام کرد از هر ۴۰۰ آمریکایی، یک نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان – خبرنگار نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد از هر ۴۰۰ آمریکایی، یک تن بخاطر کرونا جان خود را از دست داده است.
«مایک بیکر» در حساب توییتری خود نوشت: یک مرحله تلخ دیگر؛ از هر ۴۰۰ نفر در آمریکا یک نفر بر اثر کووید-۱۹ جان خود را از دست داده است.
وی همچنین در توئیت دیگری آمار برخی از ایالت‌های آمریکا با بالاترین نرخ فوتی ثبت شده ناشی از کووید-۱۹ را ارائه کرد و نوشت:
• می‌سی سی پی: ۱ مرگ از هر ۲۸۳ سکنه
• آریزونا: ۱ از ۲۹۶
• آلاباما: ۱ از ۲۹۷
• نیوجرسی: ۱ از ۳۰۴
• لوئیزیانا: ۱ از ۳۱۰

از سوی دیگر، رسانه‌های خبری گزارش دادند رکورد کرونا در آمریکا با ابتلا بیش از ۷۰۰ هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته شکسته شد. براساس گزارش سی ان ان، داده‌های بهداشت و درمانی آمریکا نشان می‌دهد که این کشور با شناسایی بیش از ۷۰۰ هزار بیمار در شبانه روز گذشته، رکورد مبتلایان به کرونا را در ۲۴ ساعته شکسته است.

این در حالی است که رسانه های خبری گزارش داده اند اولین موارد ابتلا به فلورونا در آمریکا در دو کودک اهل تگزاس و کالیفرنیا شناسایی شده است.

 اولین مورد ابتلا به این بیماری در بیمارستان کودکان تگزاس کشف شد و مورد دوم نیز در کودکی از مکزیک کشف شد که خانواده اش در جنوب کالیفرنیا تعطیلات خود را سپری می‌کردند. حال هر دو بیمار خوب گزارش شده است.

گفتنی است در پی افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون کرونا در سراسر آمریکا، دانشگاه‌های این کشور بار دیگر برای ترم زمستانی به کلاس‌های مجازی روی آورده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار