کارشناسان بهداشت آمریکا از ثبت نخستین موارد ابتلا به فلورونا که ترکیبی از ویروس آنفولانزا و کروناست، در این کشور خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان – اولین موارد ابتلا به فلورونا در آمریکا در دو کودک اهل تگزاس و کالیفرنیا شناسایی شد.

به گزارش دیلی میل، اولین مورد ابتلا به این بیماری در بیمارستان کودکان تگزاس کشف شد. مورد دوم نیز در کودکی از مکزیک کشف شد که خانواده اش در جنوب کالیفرنیا تعطیلات خود را سپری می‌کردند. حال هر دو بیمار خوب گزارش شده است.

نخستین مورد ابتلا به فلورونا در جهان در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسیده بود. زنی که برای زایمان به مرکز درمانی رابین مراجعه کرده بود، دارای عفونت نسبتاً خفیف بود. به گفته پزشکان، وضعیت سلامتی زن جوان واکسینه نشده خوب گزارش شده بود. با این حال، مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند در حال بررسی پرونده او هستند تا مشخص کنند که آیا این ترکیب باعث شدت بیشتر بیماری می‌شود یا خیر.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هنوز در حال بررسی این پرونده است و تخمین می‌زند که ممکن است بیماران دیگری مبتلا به فلورونا بوده باشند که تاکنون تشخیص داده نشده اند.

کارشناسان بهداشت انتظار دارند که شاهد افزایش عفونت‌های همزمان باشند و هشدار می‌دهند که هم آنفولانزا و هم کووید می‌توانند باعث بیماری جدی شوند.

با این وجود، دکتر فرانک اسپر، پزشک مرکز کلینیک بیماری‌های عفونی کودکان کلیولند، به خانواده‌ها یادآوری می‌کند که اگرچه فلورونا در زمستان امسال شایع‌تر خواهد شد، درمان‌هایی برای هر دو بیماری وجو دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۶ دی ۱۴۰۰
چه اسمی هم گذاشتن فلورونا هههههههه جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ دی ۱۴۰۰
چقددبدهست که همه چیزروباهم قاطی میکنیدقشنگ بنویس اسرائیل رژیم صهیونیستی چیه که همه چیزروباسیاست قاطی می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۶ دی ۱۴۰۰
گرمای زمین داره هشدار میده اگر ادامه دار بشه انواع ویروس و میکروب و قارچ و ... باعث بیماری در انسان و حیوانات و گیاهان میشه ای انسان که خودخواهی کنار بزار واز این همه ظلم به بشر و موجوات نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
ویروس اسرائیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۶ دی ۱۴۰۰
غده سرطان بود نه ویروس
آخرین اخبار