امام جمعه گرگان گفت:دشمن سعی دارد با استفاده از فضا‌های مجازی و صفحات اجتماعی احساس یأس و ناامیدی در بین مردم ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر گفت: حضور ایران در کشور‌های عراق، سوریه، فلسطین و سایر کشور‌های جهان اسلام تبدیل به خاری در چشم دشمنان شده و آن‌ها سعی می‌کنند با روش‌های مختلف آن را از بین ببرند.


ا اشاره به ۲۰ دی ماه مصادف با صد و هفتادمین سالروز شهادت امیرکبیر، گفت: میرزا تقی خان تلاش داشت تا با مستکبران مبارزه و اصلاحاتی در جامعه ایجاد کند، اما آنان که منافعشان به خطر افتاده بود با روشی خاص از ناصرالدین شاه دستور قتل او را گرفتند و بلافاصله او را به شهادت رساندند.


آیت الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به فعالیت گسترده دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های مجازی، افزود: بدخواهان نظام می‌خواهند در بین مردم یأس و نامیدی ایجاد کنند.


آیت الله سیدکاظم نورمفیدی با بیان این که مردم نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان آگاه باشند، گفت: دشمن هیچگاه به دنبال راحتی و حل مشکلات مردم ما نیست و هنگامی که منافع خود را در منطقه در معرض خطر می‌بیند، تلاش می‌کند آن را به شیوه‌های مختلف برطرف کرد.


امام جمعه گرگان با اشاره مشکلات اقتصادی در کشور، بیان کرد: دشمن سعی دارد با استفاده از فضا‌های مجازی و صفحات اجتماعی احساس یأس و ناامیدی در بین مردم ایجاد کند که مردم باید نسبت به این مسائل شناخت و آگاهی کافی داشته باشند.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی عنوان کرد: بدون شک هیچکس جز خود ما نمی‌توانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم و نیازی به حضور ابرقدرت‌ها در واقع دشمنان نداریم.


نورمفیدی اضافه کرد: دشمنان نمی‌خواهند ما روی پای خود بایستیم و تلاش می‌کنند به آن‌ها متکی باشیم.


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: یکی از تلاش‌های دشمن در جهت خراب و فاسد جلوه دادن مسئولان، ایجاد جنگ و ناامنی در کشور است.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.