شبه نظامیان موسوم به نیرو‌های سوریه دموکراتیک شماری از جوانان ساکن منطقه الیعربیه در حومه الحسکه را ربودند.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع محلی اعلام کردند: شبه نظامیان موسوم به نیرو‌های سوریه دموکراتیک «قسد» و وابسته به آمریکا، شماری از جوانان روستا‌های ابومناصب و الطاش در منطقه الیعربیه در حومه حسکه را ربودند و به محل نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش  خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، شبه نظامیان قسد عموما افراد بازداشت شده را برای جذب در پایگاه‌ها و گنجاندن در صفوف خود، به اردوگاه‌های وابسته به قسد می‌برند.

هفته گذشته نیز شبه نظامیان کُرد با پشتیبانی بالگرد‌های نیرو‌های آمریکایی تعدادی از جوانان روستای العزبه در حومه شمالی دیرالزور را ربودند.

حمله شبه نظامیان قسد به خانه‌های مردم به بهانه جست و جوی افراد مورد نظرشان و تخریب اموال مردم در جزیره سوریه در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

گفتنی است، نیرو‌های آمریکایی در مناطق نفت خیز منطقه الجزیره سوریه مستقر شده اند و با سرقت نفت و محصولات، علاوه بر تامین نیاز شبه نظامیان، به مردم سوریه خسارت‌های مالی وارد می‌کنند.

سوری‌های ساکن الحسکه بار‌ها در اعتراض به حضور نیرو‌های آمریکایی و حمایت آن‌ها از شبیه نظامیان قسد، مانع عبور خودرو‌های زرهی کاروان ارتش آمریکا و ورود آنها به روستای خود شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار