بیش از ۸۰۰ شهروند خرمشهری از ویزیت رایگان بهره‌مند شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از ویزیت رایگان بیش از ۸۰۰ شهروند خرمشهری توسط یک گروه جهادی پزشکی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ محمد لویمی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: با حضور گروه جهادی پزشکی تهران ۸۳۹ نفر از اهالی مناطق کم‌برخوردار و محروم خرمشهر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند.

به گفته ی او این گروه جهادی ۳۳ نفری که از گروه جهادی پزشکی دانشکده شاهد تهران بودند به دعوت و میزبانی گروه جهادی شهید سلیمانی سپاه خرمشهر در این شهرستان حضور یافتند.

سرهنگ لویمی گفت : این گروه از پزشکان متخصص و عمومی علاوه بر ویزیت رایگان ، خدمات درمانی دیگری مانند شنوایی سنجی، بینایی سنجی، خدمات پاراکلینیک، غربالگری، آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی و سی‌تی‌اسکن به صورت سیار و ثابت را نیز در مناطق کم‌برخوردار خرمشهر انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر  از اهدای  داروی رایگان به ارزش یک میلیارد ریال و انجام خدمات پاراکلینیک ، نوارقلب ، تزریقات، آموزش پیشگیری از بیماری‌های رایج ،غربالگری قند و فشارخون، مشاوره روانشناسی ،آموزش بهداشت کودکان و غربالگری شپش به همراه توزیع بسته‌های فرهنگی نیز بین اهالی این مناطق خبر داد.

او اهدای عینک به ۸۰ نفر از اهالی را از دیگر خدمات گروه جهادی در خرمشهر برشمرد و گفت: خدمات مامایی و تخصصی بیماری‌های زنان به همراه تست پاپ اسمیر، واکسیناسیون کرونا و رادیوگرافی نیز در این مدت ارایه شده ضمن اینکه به ۹۰ نفر نیز خدمات دندان‌پزشکی ارایه شد.

سرهنگ لویمی همچنین به خدمات دامپزشکی ارایه شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: گروه دامپزشکی نیز از دامداری‌های روستای شلحه خرمشهر بازدید به عمل آورد و خدمات دامپزشکی به دام و طیور این منطقه ارایه کرد.

گروه جهادی پزشکی اعزام شده  از تهران از ۲ روز قبل در خرمشهر مستقر شده اند و تا پایان امروز به مداوای رایگان بیماران خواند پرداخت.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.