فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: گروه‌های جهادی نداجا در مناطق سیل‌زده در خدمت هموطنان سیل‌زده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان - امیر دریادار ایرانی گفت: نیروی دریایی ارتش با تجهیزات کامل به کمک هموطنان رفته و ضمن تامین آب شرب، غذای گرم و اقلام دارویی، امدادرسانی را در مناطق سیل‌زده ادامه می‌دهد.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، همکاری خوبی بین دستگاه‌های امدادرسان در مناطق سیل‌زده وجود دارد و گروه‌های جهادی نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل‌زده در خدمت هموطنان سیل‌زده هستند.

در چند روز گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و جنوب کرمان رخ داده است که موجب سیل و آب‌گرفتگی در این مناطق شده است.

در پی وقوع این حادثه، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور دستور دادند تا مسئولان و امکانات مورد نیاز به این مناطق اعزام شود. 

پس از این بود که حجت الاسلام رئیسی، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو را بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به این مناطق اعزام کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از دستگاه‌های اجرایی و کمیسیون عمران و کشاورزی مجلس درخواست کرده بود تا به سیل اخیر ورود کنند.

نیروی دریایی ارتش با تجهیزات کامل به کمک هموطنان رفته و ضمن تامین آب شرب، غذای گرم و اقلام دارویی، امدادرسانی را در مناطق سیل‌زده ادامه می‌دهد. این بخش دیگری از سخنان فرمانده نیروی  دریایی ارتش است. 

امیر دریادار ایرانی گفت: تخلیه آب از منازل مناطق سیل‌زده با تمام توان در حال انجام است و تجهیزات راه‌سازی در اختیار هموطنان‌مان در مناطق سیل‌زده قرار گرفته است. ما با کمک بالگرد، تجهیزات خودرویی و دیگر تجهیزات امدادرسانی به هموطنان‌مان در مناطق سیل زده خدمت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۸ دی ۱۴۰۰
خدا خیرتون بده اجرتون با امام حسین(ع) راستی امیر از زیر دریایی اتمی چه خبر؟
آخرین اخبار