سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  محمد ربیعی، در نشست خبری پس از دیدار تیمش با استقلال تهران درباره اشتباه مدافع تیمش گفت: عقیل کعبی بازیکن خوبی است و او در ۲ سال اخیر خیلی برای تیم مس رفسنجان زحمت کشیده است اما پس از ۲ بر یک شدن بازی باید بازی را مساوی می کردیم. بازیکنان ما سه موقعیت ۱۰۰ درصد را تبدیل به گل نکردند. بازی کیفیت قابل قبولی داشت. صحنه پنالتی دوم استقلال در بازی این تیم با پرسپولیس هم رخ داد اما در آن بازی این صحنه پنالتی تشخیص داده نشد. من نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم چرا که سلیقه داوران متفاوت است.

او عنوان کرد: در نیمه دوم موقعیتی به تیم استقلال ندادیم و یک گل را خودمان به حریف تقدیم کردیم و یک گل هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. من قبل از بازی هم نوید دادم که فوتبال تهاجمی خودمان را بازی می‌کنیم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد. یک موقعیت‌مان به تیرک خورد و یک تک به تک هم گل نکردیم، همچنین در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و ضربه سر مجید علیاری به تیرک خورد و تک به تک منشا هم از دست رفت.

ربیعی درباره ورود VAR به کشورمان گفت: ۱۲۰ درصد ورود VAR به کشورمان لازم است. ضربه ژستد به بیرون رفته بود و اگر هم برخوردی با بازیکن ما داشته است، پس از بیرون رفتن توپ بوده است. این صحنه در بازی ما مقابل پرسپولیس  و در دربی هم رخ داده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار