رسانه‌ها از تجمع ده‌ها هزار نفری در بصره عراق به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان– به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، جمع کثیری از مردم در استان بصره حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه «العهد نیوز»، ده‌ها هزار نفر در استان بصره عراق برای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت تجمع کردند.

همچنین این پایگاه‌ها از سخنرانی «رئیس ستاد سازمان الحشد الشعبی» در جشنواره «شهدای فرودگاه، رمز پیروزی» در استان بصره خبر دادند.

در این مراسم، «عبدالعزیز المحمداوی» ملقب به ابوفدک، گفت: فرماندهان پیروزی پیشاپیش پاسخ به فتوای مرجعیت عالی دینی و نیز به شکست کشاندن دشمنان عراق قرار داشتند.

محمداوی در سخنرانی خود در استان بصره گفت: امروز ما برای یادآوری دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی بر تروریسم و اشغالگری و حزب بعث، در اینجا جمع شدیم.

اجتماعی عراقی ها

اجتماعی عراقی ها

اجتماعی عراقی ها

اجتماعی عراقی ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۲:۴۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
انشالله به امید روزی که انتقام سخت را از رژیم نجس و شیطانی صهیونیسم بگیریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۸ دی ۱۴۰۰
دمشون گرم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۸ دی ۱۴۰۰
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۸ دی ۱۴۰۰
سلام.از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۸ دی ۱۴۰۰
10000 هزار نفرییییی کوووو ؟
آخرین اخبار